NIMA Mastercourse Effectief Adverteren op Facebook & Instagram

februari, 2020

12feb17:3021:00UitgelichtNIEUW! Mastercourse: Effectief Adverteren op Facebook & InstagramLeg in 3 avonden de basis om te adverteren op deze social media-kanalen Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 600 (excl. btw) Normaal tarief € 800 (excl. btw) Inclusief dinerbuffet en op de laatste dag een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Woensdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 600 (excl. btw)

Normaal tarief € 800 (excl. btw)

Inclusief dinerbuffet en op de laatste dag een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het adverteren op Facebook en Instagram is een effectieve manier om zeer gericht personen te bereiken. Zowel voor het bereiken van personen die nog onbekend zijn met je organisatie als personen die al actieve interesse hebben getoond, bieden de platformen verschillende mogelijkheden. Maar hoe werkt het adverteren op Facebook en Instagram nu precies? Hoe leg je vanaf de start een goede basis voor effectieve advertentiecampagnes? De Mastercourse ‘Effectief Adverteren op Facebook & Instagram’ leert je stapsgewijs om zelfstandig advertentiecampagnes op te zetten.

Programma

De mogelijkheden om te adverteren op Facebook en Instagram zijn zeer uiteenlopend en vaak geavanceerd. Je maakt stapsgewijs kennis met verschillende mogelijkheden om op deze kanalen resultaten te bereiken met advertentiecampagnes. Vervolgens leer je de waarde kennen van het adverteren op Facebook & Instagram. Hoe kan je hiermee je marketingdoelstellingen behalen? Wat zijn de verschillende mogelijkheden om zichtbaar te zijn met een advertentie? En hoe werkt het Facebook advertentieplatform? Er zal veel aandacht zijn voor de verschillende doelgroepinstellingen die Facebook en Instagram bieden om gericht personen te bereiken. Tenslotte geven we specifiek aandacht aan het meten en experimenteren met advertentiecampagnes. Dit heeft als doel dat je kan blijven optimaliseren om zo betere prestaties te behalen met hetzelfde budget.

Avond 1: Woensdag 12 februari
Deze avond staat in het teken van de basis achter het adverteren op Facebook en Instagram. Wat is het belang van nauwkeurige targeting op social media? En hoe kan je een afgebakende doelgroep instellen? Zowel tijdens als na afloop van de avond gaan we aan de slag met verschillende werkopdrachten.

Avond 2: Woensdag 4 maart
Tijdens de tweede avond leer je over het optimaliseren van advertentiecampagnes en het bepalen van de vorm en inhoud van je advertenties. Net als bij de eerste sessie gaan we zowel tijdens als na afloop van de avond aan de slag met verschillende werkopdrachten.

Avond 3: Woensdag 8 april
Deze laatste avond leer je over het meten en analyseren van uitgevoerde advertentiecampagnes om te rapporteren en optimaliseren. Tot besluit zal ook worden stilgestaan bij trends en ontwikkelingen op Facebook en Instagram.

Voor deelname aan deze mastercourse is gebruik van een eigen laptop noodzakelijk in verband met diverse werkopdrachten tijdens de workshop. Tevens is toegang tot een Facebook advertentieaccount benodigd om mee te doen tijdens de werkopdrachten.

Wat levert deze mastercourse je op?

Het volgen van deze mastercourse zorgt ervoor dat je inzicht krijgt in de verschillende mogelijkheden van het adverteren op Facebook en Instagram. Na afloop weet je hoe je zelfstandig een effectieve advertentiecampagne opzet, hoe je een advertentiebudget het meest efficiënt kunt inzetten en heb je voldoende kennis om de effecten van jouw campagnes meetbaar en inzichtelijk te maken.

Voor wie is deze mastercourse bedoeld?

Deze mastercourse ‘Effectief Adverteren op Facebook en Instagram’ is geschikt voor marketing-, communicatie- en salesprofessionals die geen of beperkte ervaring hebben met het adverteren op social media.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martijn Baten

    Martijn Baten

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Academie

    Martijn Baten is medeoprichter van de Nederlandse Social Media Academie (NSMA) en is van hieruit actief als trainer, auteur en docent. Daarnaast werkt hij als social mediaspecialist voor snelgroeiende bedrijven en internetconcepten om hen te ondersteunen bij het behalen van zakelijk resultaat met social media. In het werk van Martijn komt de passie voor online ondernemerschap terug samen met de kennis en ervaring van het resultaatgericht inzetten van social media. Naast zijn kennis van social media heeft Martijn ervaring met online marketing, content creatie, online branding en het verzorgen van PR.

    Medeoprichter Nederlandse Social Media Academie

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X