april, 2019

LET OP: Dit event vindt plaats op meerdere data!

04apr17:3021:15Mastercourse: Growth HackingSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 1.000,– (excl. BTW) Normaal tarief € 1.200,– (excl. BTW) inclusief diner!

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:15

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 1.000,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 1.200,– (excl. BTW)

inclusief diner!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Growth hacking is hyped. Iedereen heeft het erover. Maar wat is het eigenlijk? Voor wie? En nog belangrijker, hoe embed je een dergelijke manier van werken binnen de eigen organisatie?

De “Making Growth Hacking Work” course is een initiatief van NIMA & RevelX, een groei strategie en growth hacking bureau uit Amsterdam. Deze hands-on course bestaat uit 5 avonden waarbij alle aspecten van growth hacking aan bod komen. Denk aan: het growth hacking proces, groei teams, groei mindset, experimenten, testing, marketing automation, data tracking, digital tools en meer.

Programma

  • Avond 1: Making Growth Hacking Work: Essentials – How to get started?
    Startend met deze course, behandelen we de growth hacking fundamentals. We duiken in de wereld van experimenten en groei sprints. En hoe deze leiden tot versnelling en omzetgroei tegen gemiddeld lagere kosten. Daarbij laten we ons inspireren door voorbeelden uit de business. Daarnaast bieden we praktische tips om met growth hacking aan de slag te gaan binnen de eigen organisatie.
  • Avond 2: Making Growth Hacking Work: Advanced
    Ben je al begonnen met experimenteren en heb je de vacatures voor Growth Hackers inmiddels open staan? Dan is het tijd voor de volgende stap. In deze ‘advanced’ class duiken we dieper in de materie van Growth Hacking. Hoe stroomlijn en optimaliseer je bedrijfsprocessen om zo multidisciplinair en effectief mogelijk te experimenteren? Hoe maak je de beste data-gedreven keuzes door goede OKR en KPI dashboards? Leer het in deze growth hacking cursus voor gevorderden.
  • Avond 3: Conversion Rate Optimization & Testing
    Voorkom dat waardevolle contacten uit je marketing- en salesfunnel vallen! Dit begint bij het succesvol identificeren van het juiste klantsegment en de ‘klantreis’ die de klant moet afleggen om succesvol jullie product te kopen. Wij laten in deze masterclass zien hoe klant-centraal denken helpt bij het optimaliseren van je marketing- en salesfunnel. Optimaliseer conversie door aanhoudend te testen en te experimenteren.
  • Avond 4: Marketing Automation for Growth
    Hoe vaak voer je repetitieve taken uit en denk je “dit zou eigenlijk wel iets slimmer kunnen”? Bij deze masterclass helpen we in enkele stappen naar een tijdsbesparing tot 20%! Denk aan het automatisch genereren van e-mails, notificaties van nieuwe sign-ups, chatbots, real-time dashboards en meer. Ontdek wat de laatste trends in marketing technologie voor mogelijkheden bieden om je werk minder tijdsintensief en daarmee productiever te maken!
  • Avond 5: Marketing Data Analysis & Dashboarding
    “In god we trust, all others must bring data”. Leer waarom data de zuurstof is van je business. In deze masterclass helpen we jou en je teams 100% data-gedreven leren denken en werken. Naar welke data moet je op zoek? Wat betekent deze informatie? Hoe kun je ervoor zorgen dat de meest relevante data real-time inzichtelijk is? Hoe kun je grote hoeveelheden data onttrekken van het internet? Welke tools maken data analyses een eitje? Leer het in deze masterclass.

Voor wie is deze mastercourse bedoeld?

De mastercourse is start-up denken, toepasbaar voor grotere organisaties. In het bijzonder relevant voor managers in Marketing, Sales & Innovatie met de volgende functies: Marketing Managers, Innovatie Managers, Sales Managers, E-commerce Managers, (Digital) Marketeers, Product Managers, Brand Managers.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Noud van Alem

    Noud van Alem

    Growth Jedi - RevelX

    Noud van Alem is Partner bij RevelX. RevelX helpt bedrijven groeien door samen te experimenteren en te leren. RevelX helpt je niet alleen welke strategie te volgen maar ook bij hoe je Growth hacking moet doen. De rode draad door Noud’s carrière is Digital, Marketing en Groei. In de afgelopen 18 jaar heeft hij vele (tech) bedrijven helpen groeien door structureel vast te houden aan de manier om te groeien: Leren groeien door te experimenteren. Voor RevelX was Noud werkzaam als Director Marketing EMEA bij Uber. Daarvoor heeft hij 10 jaar bij Google gewerkt in verschillende internationale als Marketing Director bij Google in Europe, USA en Azië. Ook heeft hij in het begin van deze eeuw ADSL op grote schaal uitgerold bij Tiscali in Europa. Hij is in in 1999 begonnen bij Razorfish, de eerste global digital agency, als digital strateeg.

    Growth Jedi - RevelX

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X