november, 2017

LET OP: Dit event vindt plaats op meerdere data!

08nov17:3021:00Mastercourse: Marketing 2018 (5 daags)Weer helemaal up to date over de wondere wereld van MarketingSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 995,– Normaal tarief € 1195,– Dit is inclusief diner en een aangeklede netwerkborrel.

Tijd

(Woensdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 995,–
Normaal tarief € 1195,–

Dit is inclusief diner en een aangeklede netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoe up-to-date is jouw marketingkennis?

In het najaar komen we wederom met het NIMA paradepaardje: de NIMA Mastercourse: Marketing 2018. In deze sessies besteden we aandacht aan dé marketingthema’s van nu.

Thema’s

De volgende thema’s staan op de planning:

Marketing psychologie 2.0
Wie zijn klant een gratis drankje aanbiedt bij aankomst in een hotelkamer wéét dat die klant veel loyaler zal worden, eerder zal aanbevelen bij derden, redelijker bij conflicten en royaler in zijn eindbeoordeling. En toch doet vrijwel geen enkele hotelketen dat. Wie begrijpt waaróm mensen specifiek gedrag vertonen kan die kennis gebruiken voor marketing. Maar de opkomst van neuromarketing heeft niet alleen de marketeers wakker geschud, ook consumenten snappen steeds beter hoe ze worden beïnvloed. Toch lijken weinig marketeers echt te begrijpen wat ze met zulke inzichten aan moeten, gewend als ze zijn aan vaste patronen bij het bewerken van de markt (en ook dát is een bekend psychologisch effect). Tien insights over marketing en psychologie die je direct voorsprong geven op je concurrenten en collega’s.

New Media
Of ze nu paid, earned of owned zijn: Media zijn onmisbaar voor marketeers, maar het kiezen van media om advertentiegeld aan uit te geven is voor veel bedrijven meer dan een dagtaak. Rages, hypes en trends zijn in veel organisaties leading bij het kiezen van nieuwe channels, maar wat helpt je dat bij marketing? Wie weet dat écht? Over een pad vol dode content, slapende apps en uitgestorven social media wandelen we langs nieuwe en nieuwere ontwikkelingen in media.

Big Data Insights
‘Big data maken je koffer zwaar’, zegt Jeroen Hubert Global Manager Marketing Communications IKEA. Insights maken je succesvol. Het gaat niet om de feiten, maar om de inzichten en conclusies die je trekt. Aan de hand van een duidelijk stappenplan leer je vragen stellen die je helpen met marketing.

Marketing Tech
Marketing zonder technologische ondersteuning is niet meer denkbaar, maar wat moet je weten als je in 2018 wil meepraten over de inzet van tools. Van CRM tot Programmatic en van SEO tot AI. Waar staan we en welke ontwikkeling gaat het verschil maken voor je marketingresultaat?

Trends & ontwikkelingen
En last but not least.. Hoe ziet de toekomst er uit? De laatste sessie van deze reeks sluiten wij in 2018 af met een sessie onder leiding van Mabel Nummerdor die het gaat hebben over Trends & ontwikkelingen. Met welke trends en ontwikkelingen moeten wij als marketeers rekening mee houden? Waar kunnen wij op inspelen, welke kansen bieden deze en met welke doe ik niets?

Data

De classes vinden op woensdagavond van 17.30 tot 21.00 uur plaats op de volgende data:

  • 8 november 2017 – Marketing psychologie 2.0 door Tom De Bruyne – Co-founder van SUE Amsterdam
  • 22 november 2017 – New Media door Eric Kramer – CEO van GroupM
  • 6 december 2017 – Big Data Insights door Egge van der Poel – Data Scientist en eigenaar van Eggewel
  • 20 december 2017 – Marketing Tech door Wim Andréa – Co-founder Crux Digital Acceleration en eigenaar Interactim
  • 10 januari 2018 – Trends & ontwikkelingen door Mabel Nummerdor – Trendwatcher en eigenaar van The Future Will Tell

Na afloop van deze mastercourse ontvang je als bewijs van deelname een deelnamecertificaat met registratie in MyCareer!

Toekomstige events in deze event series

22 november 2017 18:006 december 2017 18:0020 december 2017 18:0010 januari 2018 18:00

AANTAL PE PUNTEN

15 PE Punten

Geldt alleen voor:Register Marketeers, Senior Marketing Professionals en Senior Communication Professionals

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Mabel Nummerdor

    Mabel Nummerdor

    Trendwatcher| Embedding Trends in Brand Strategies| Public Speaker| Senior Marketing Professional

    Mabel is trendwatcher, auteur van het boek Miss Marketing en eigenaar van The Future Will Tell: bureau voor Trend intelligentie & activatie. Haar missie is om brands, organisaties en mensen te helpen met het creëren van een betere toekomst. Dit doet ze op moment voor wereldwijde maar ook lokale merken door toekomstige trends te verwerken in de strategieën die ze vandaag de dag hebben.

    Trendwatcher| Embedding Trends in Brand Strategies| Public Speaker| Senior Marketing Professional

  • Tom de Bruyne

    Tom de Bruyne

    Sue Amsterdam

    Tom is partner en co-founder van het reclamebureau SUE Amsterdam. Hij is een expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie en marketing innovatie. Tom is fellow aan de KULeuven, en gastdocent op o.a. de Rotterdam School of Management en de Willem de Kooning Academie. Daarnaast schrijft hij een maandelijkse column over gedragsontwerp voor het Tijdschrift voor Marketing en gaf hij eerder een Tedxtalk over dit onderwerp. Tom de Bruyne is tijdens de NIMA Mastercourse Digital beoordeeld met een 8.5. Kenmerken die hij kreeg van de deelnemers waren: enthousiast, gedreven, inspiratie, blijft bij zichzelf en heeft een boeiende boodschap.

    Sue Amsterdam

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X