september, 2019

12sep17:3021:15NIEUW! Mastercourse: Product Management & Product DevelopmentIn deze 5 avonden naar product succes!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 1.000,– (excl. BTW) Normaal tarief € 1.200,– (excl. BTW) inclusief het boek 'Strategize' van Roman Pichler en  een dinerbuffet!

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:15

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 1.000,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 1.200,– (excl. BTW)

inclusief het boek ‘Strategize’ van Roman Pichler en  een dinerbuffet!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

We leven in een online wereld en producten en service maken het leven makkelijker, efficiënter. Onze wereld verandert snel, innovaties die vroeger één of meerdere jaren kosten, gaan nu vele malen sneller en ontwikkelingen volgen zich steeds sneller op. Producten en diensten bepalen de footprint van ondernemingen.

In het hele proces van product- en dienstenontwikkeling is de productmanager het multitalent, die de vele stakeholders, het proces, de doelstellingen, het product en de lancering moeten managen. Ondanks deze centrale rol is talentontwikkeling verrassend onderontwikkeld. Simpelweg omdat er weinig keuze is in specifieke literatuur of studiemateriaal. Leren wordt over het algemeen ‘on the job’ gedaan. Deze nieuwe NIMA Mastercourse, ontwikkeld en gegeven door Margo Paap – Gerritsen SMP, geeft je meer inzicht, bagage en tools tot je beschikking om het hoofd te bieden aan alle uitdagingen waar je bij productontwikkeling tegenaan loopt.

Programma
Start: 12 september 2019 | 5 avonden

De classes vinden op donderdagavond van 17.30 tot 21.00 uur plaats op de volgende data:

  • Avond 1 – Donderdag 12 september 2019: Setting the Scene
    Deze eerste avond start met een introductie. Wat is de rol van productmanagement? Wat is productstrategie en hoe kun je een productroadmap met succes inzetten?
  • Avond 2 – Donderdag 26 september 2019: Klantgericht producten ontwikkelen
    Hoe zorg je er voor dat je producten ontwikkeld waar je klanten blij van worden? Deze avond staat in het teken van segmentatie en de selectie van segmenten, de kracht van userpersonas, hoe je klantbehoeften in kaart brengt en het value proposition canvas model.
  • Avond 3 – Donderdag 3 oktober 2019: Vergeet het product!
    Het product vergeten?! Ja zeker, tijdens deze avond gaan wij op zoek naar het klantprobleem. Ook gaan wij verder in op toegevoegde waarde en waardevolle productcommunicatie.
  • Avond 4 – Donderdag 10 oktober 2019: Productontwikkeling is een teamprestatie, hoe doe je dat?
    Hoe zorg je er voor dat iedereen in de organisatie ‘on-board is’ en blijft? Van stakeholder management tot de diverse fasen in productontwikkeling tot het toepassen van sprintmethodieken: het komt deze avond allemaal voorbij.
  • Avond 5 – Donderdag 31 oktober 2019: Productmarketing & Productlancering
    Last but not least gaan wij het hebben over productmarketing, customer journeys, tools voor sales, suspects, prospects en klanten en het moment: de lancering van je product. Hoe maak je eigenlijk een launchplan?

Voor wie?

Deze NIMA Mastercourse is bedoeld voor Productmanagers, Marketingmanagers, Salesmanagers, Marketing Productmanagers, Technisch Productmanagers, Category managers of vergelijkbare functies.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Margo Paap - Gerritsen SMP

    Margo Paap - Gerritsen SMP

    Founder ProductSucces Factory

    Founder ProductSucces Factory

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X