NIEUW - Mastercourse: Media voor Marketeers bij NIMA

juni, 2020

12jun10:0012:30Mastercourse: Media voor Marketeers (online) - Exclusief: Nu met extra digitale terugkomsessie!Haal in 3 ochtenden meer rendement uit je mediabudgetSchrijf je nu in Investering: NIMA Member € 600 (excl. btw) Normaal tarief € 800 (excl. btw)

Tijd

(Vrijdag) 10:00 - 12:30

Locatie

Microsoft Teams

Online

Investering

NIMA Member € 600 (excl. btw)
Normaal tarief € 800 (excl. btw)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je nu in

Event beschrijving

De Mastercourse: Media voor Marketeers gaat over de inzet van de verschillende media bij marketingcampagnes. Het grootste deel van het marketingbudget gaat op aan media. Een deel van dat budget lijkt vaak weggegooid geld. Maar weet jij welke helft van je mediabudget wordt weggegooid, door wie en waaraan?

Als marketeer leer je in deze Mastercourse de juiste vragen te stellen over media, om zo het maximale rendement uit het marketing-/communicatiebudget te halen. Je leert kritisch te kijken naar voorstellen van reclame- en mediabureaus en wat je van hen mag verwachten. Welke cijfers en dashboards je kunt verwachten en wat je daarvan wel en niet kan vertrouwen.

Programma – Mastercourse: Media voor Marketeers

Tijdens deze online Mastercourse die via MS Teams wordt verzorgd, neemt media-onderzoeker John Faasse je gedurende 3 ochtenden mee in de wereld van media. Hieronder staat per sessie aangegeven welke onderwerpen we gaan behandelen.

Ook is er een mogelijkheid tot een extra digitale terugkomsessie met John Faasse op maandag 29 juni 2020 van 10:00 – 11:00 uur.

Let op: data kunnen wijzigingen

Sessie 1: 12 juni

  • Wat staat er in de briefing voor het reclame- en/of mediabureau?
  • Hoe bepaal ik het optimale mediabudget?
  • Hoe beoordeel ik de kwaliteit van een mediastrategie?

Sessie 2: 19 juni

  • Welke cijfers over bereik en effectiviteit kan en mag ik van mijn bureaus en/of de media-exploitanten verwachten?
  • Welk aanvullend onderzoek is zinvol?

Sessie 3: 26 juni

  • Online media lijken onbegrensde en exact meetbare mogelijkheden te bieden. Van influencers tot Real Time Bidding en Programmatic Media Buying. Maar waar komt je boodschap uiteindelijk terecht?
  • En wat levert het op?

Extra digitale terugkomsessie: 29 juni!

Voor wie is de Mastercourse bedoeld?

Deze Mastercourse is bedoeld voor iedere marketeer en communicatieprofessional die effectiever en efficiënter wil communiceren en tegelijk grip wil houden op het mediabudget. Na het volgen van deze training heb je meer begrip van media, mediaplanning en werken met media(advies)bureaus. Bovendien haal je na het volgen van de deze Mastercourse meer rendement uit je mediabudget.

Sprekers voor dit event

  • John Faasse

    John Faasse

    Marketingfactsblogger, bereikonderzoeker en mediadeskundige John Faasse is één van de meest ervaren mediakenners die Nederland rijk is en verzorgt bij NIMA de Masterclass Media voor Marketeers.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X