oktober, 2019

15okt16:4519:30Neuromarketing inspiratiesessie: Innovaties en het consumentenbreinSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member gratis Normaal tarief € 75 (excl. btw) NIMA Community Events vallen buiten het NIMA Passe-partout.

Tijd

(Dinsdag) 16:45 - 19:30

Locatie

eWeek Amsterdam - Startdock, Zaal Christopher Columbus

Keizersgracht 482, Amsterdam

Investering

NIMA Member gratis

Normaal tarief € 75 (excl. btw)

NIMA Community Events vallen buiten het NIMA Passe-partout.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Member en wees welkom op al onze community events!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Bij het ontwikkelen van nieuwe waardeproposities en het doen van innovaties willen we de kant kennen, behoeftes begrijpen en nieuwe ideeën testen bij klanten. Of het nu kleine productaanpassingen zijn, het bepalen van de optimale productmarktcombinatie of grotere innovaties: customer insights zijn de basis.

Inzichten vanuit gedrags- en neurowetenschap worden daarbij in toenemende mate gebruikt door marketeers. Neuro-consumentenonderzoek wordt steeds vaker ingezet als startpunt bij innovaties of nieuwe proposities, of voor het testen van concrete uitwerkingen daarvan. Als je erbij stilstaat dat we minstens 95% van onze beslissingen onbewust maken, betekent dit dat de rationele consument niet bestaat. Hoe werkt dat beslissingsproces dan precies? Wat heb je er als marketeer aan om dit te weten? Hoe kun je dit in de praktijk toepassen? We vertellen je hier graag meer op de volgende inspiratiesessie van de NIMA Community Neuromarketing.

Programma

16:45  |  Ontvangst
17:00  |  Introductie door het bestuur van de NIMA Community Neuromarketing
17:05  |  ‘De innovatieve ervaring in het brein’ door Andries van der Leij – ‘docent Universiteit van Amsterdam / hoofd R&D Neurensics
17:35  |  ‘Intentie is nog geen gedrag! Hoe krijg ik mijn doelgroep in beweging? door Olaf Cox – client service director & Partner L’eau
18:00  |  Pauze met broodjes
18:40  |  ‘Aandacht van het ‘luie brein’ voor pensioenen’ door Ester Iking – senior beleidsadviseur communicatie Pensioenfonds ABP en Vladimir den Baars – bestuurslid NIMA Neuromarketing Community / client director Neurensics
19:10  |  Vragen en discussie
19:25  |  Afronding
19:30  |  Einde

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Andries van der Leij

    Andries van der Leij

    Docent Neuro-economie - UvA

    Andries van der Leij is senior research executive bij Neurensics en expert op het gebied van fMRI onderzoek. Hij is gespecialiseerd in het helder krijgen van specifieke marketingvraagstukken, vertaalt deze naar op maat gesneden neurowetenschappelijke studies en verschaft op basis hiervan concreet marketingadvies.

    Docent Neuro-economie - UvA

  • Ester Iking

    Ester Iking

    Senior Beleidsadviseur Communicatie - Pensioenfonds ABP

    Senior Beleidsadviseur Communicatie - Pensioenfonds ABP

  • Olaf Cox

    Olaf Cox

    Client Service Director / Partner - L\'eau

    Client Service Director / Partner - L\'eau

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X