maart, 2018

13mrt17:0019:30Neuromarketing: Inspiratiesessie - Neuromarketing en effectieve campagnesFollow the brain to get to their heart. Hoe kennis van het brein creativiteit versterkt.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 0,– Normaal tarief € 75,–

Tijd

(Dinsdag) 17:00 - 19:30

Locatie

Tele2 in Diemen

Wisselwerking 58, 1112 XS Diemen

Investering

NIMA Member € 0,–
Normaal tarief € 75,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 75,- op dit event!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De NIMA community Neuromarketing organiseert in 2018 drie inspiratiesessies. In deze sessies willen we je kennis laten maken met de theorie en praktijk van Neuromarketing, waarbij we iedere keer een ander thema behandelen. De thema’s zijn:

  • Neuromarketing en effectieve campagnes op 13 maart 2018
  • Neuromarketing en online conversie – juni (datum volg)
  • Neuromarketing en gedragsbeïnvloeding (nudging) – oktober (datum volgt.)

Op deze bijeenkomsten zullen we enerzijds aandacht besteden aan de theorie. Er is de laatste jaren zeer veel onderzoek gedaan naar de werking van de hersenen en de onbewuste processen die de beslissingen en het gedrag van mensen bepalen. Sprekers uit de wetenschap zullen hierover uitleg geven. Anderzijds willen we natuurlijk juist weten hoe je al deze kennis effectief in kunt zetten als marketeer. Daarvoor zullen we sprekers vanuit het bedrijfsleven én van reclamebureaus uitnodigen die aan de hand van hun ervaringen vertellen over succesvolle campagnes maar ook over de do’s en don’ts en hoe zij tot hun keuzes zijn gekomen. Heb je zelf suggesties of een interessante case die je zou willen toelichten, laat het ons dan vooral weten en sluit je aan bij onze Community via de LinkedIn Group: NIMA Neuromarketing.

Programma

17:00 – 17:30 Inloop

17:30 – 17:40 Welkom en introductie door bestuur van de NIMA Community Neuromarketing

17:40 – 18:10 Victor Lamme, Hoogleraar Psychologie Universiteit van Amsterdam en partner bij Neurensics
Wetenschap en neuro onderzoekspraktijk: waarom is de ene commercial wel effectief en de andere niet?

18:10 – 18:40 Leslie Hogeveen, Managing Director Consumer Mobile, Tele2
Neuromarketing in de dagelijkse praktijk en het geheim van Tele2

18:40 – 19:10 Daan de Raaf, verbonden aan de Erasmus Universiteit en Executive Strategy Director JWT Amsterdam
Follow the brain to get to their heart. Hoe kennis van het brein creativiteit versterkt.

19:10 – 19: 15 Wrap up

19.15 Afsluitende borrel

Locatie en kosten

Je bent welkom bij Tele2 in Diemen vanaf 17:00 uur, voor een broodje wordt gezorgd. Na afloop nodigen we je van harte uit voor een drankje en napraten.

Deelname aan deze bijeenkomst is voor NIMA-leden kosteloos, voor niet-leden € 75.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Daan de Raaf

    Daan de Raaf

    Executive strategy director at JWT Amsterdam

    Daan de Raaf (48) is executive strategy director at JWT Amsterdam and responsible for the strategy competence in the agency. He has been active in advertising for over fourteen years with national and international responsibilities as thought leader in strategy. Working previously at DDB & Tribal Amsterdam and his own company Dare Strategy. Before joining advertising he has been working in change management consultancy. The connecting thread in his career is the power of communication and creativity to change the behavior of people – both inside and outside companies. He keeps a long-lasting connection to the Rotterdam School of Management, Erasmus University Rotterdam, after achieving his doctorate in marketing management there. He teaches a course named Brandstorm. Currently he is working with colleagues to bring insights from Neuromarketing research to practical use. He has served as a jury at the Dutch Effies and he is on the advisory board of SWOCC [Foundation for Scientific Research on Brands and Brand Communication].

    Executive strategy director at JWT Amsterdam

  • Leslie Hogeveen

    Leslie Hogeveen

    Managing Director Consumer Mobile bij Tele2 Nederland

    Managing Director Consumer Mobile bij Tele2 Nederland

  • Victor Lamme

    Victor Lamme

    Hersenonderzoeker, schrijver, spreker, CEO

    Victor is hoogleraar en hersenonderzoeker bij de afdeling Psychologie van de Universiteit van Amsterdam. Daar doet hij onderzoek wat bewustzijn nu eigenlijk precies is, waar het vandaan komt, en welke rol het speelt bij ons handelen. Ook geeft hij lezingen, doet hij mee aan het maatschappelijk debat en schrijft hij artikelen en boeken over neuromarketing. Hij is partner bij neuromarketing onderzoeksbureau Neurensics.

    Hersenonderzoeker, schrijver, spreker, CEO

WordPress Themes
X
X
X