juni, 2018

07jun17:0019:30Neuromarketing: Inspiratiesessie - Online ConversieHoe je betere en effectieve websites, landingspagina’s, nieuwsbrieven, apps en campagnes voor sociale media kunt maken. Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 0,– Normaal tarief € 75,–

Tijd

(Donderdag) 17:00 - 19:30

Locatie

Oracle Nederland

Hertogswetering 163-167, 3543 AS Utrecht

Investering

NIMA Member € 0,–
Normaal tarief € 75,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 75,- op dit event!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De NIMA community Neuromarketing organiseert in 2018 drie inspiratiesessies. In deze sessies willen we je kennis laten maken met de theorie en praktijk van Neuromarketing, waarbij we iedere keer een ander thema behandelen. De thema’s zijn:

  • Effectieve campagnes – 13 maart 2018
  • Online conversie – 7 juni 2018
  • Gedragsbeïnvloeding (nudging) – 2 oktober 2018 (details volgen nog)

Op deze bijeenkomsten zullen we enerzijds aandacht besteden aan de theorie. Er is de laatste jaren zeer veel onderzoek gedaan naar de werking van de hersenen en de onbewuste processen die de beslissingen en het gedrag van mensen bepalen. Sprekers uit de wetenschap zullen hierover uitleg geven. Anderzijds willen we natuurlijk juist weten hoe je al deze kennis effectief in kunt zetten als marketeer. Daarvoor zullen we sprekers vanuit het bedrijfsleven én van reclamebureaus uitnodigen die aan de hand van hun ervaringen vertellen over succesvolle campagnes maar ook over de do’s en don’ts en hoe zij tot hun keuzes zijn gekomen. Heb je zelf suggesties of een interessante case die je zou willen toelichten, laat het ons dan vooral weten en sluit je aan bij onze Community via de LinkedIn Group: NIMA Neuromarketing.

Programma

17:00 – 17:30 Inloop

17:30 – 17:40 Welkom en introductie door bestuur van de NIMA Community Neuromarketing

17:40 – 18:15 Conversion is in the brain door Martin van Kranenburg (Conversie expert en docent online persuasion bij Emerce & Beeckestijn)
Leer hoe je bewust het onbewuste brein kan verleiden en hoe je met kleine aanpassingen direct grote resultaten kan boeken.

18:15 – 18:50 Persuasive design door Pieter Jan Troost (Digitaal strateeg en designer en werkt o.a. voor Lassie, Port of Amsterdam en Coca Cola)
Zo pas je gedragspsychologie toe voor maximale conversie.

18:50 – 19:10 Oracle presents: cases studies van Nederlandse klanten, door Marc Dirks (Marketing Solutions Lead EMEA bij Oracle)

19:10 – 19: 15 Wrap up

19:15 Afsluitende borrel

Inhoud sessies

Martin van Kranenburg 

Ontdek de kracht van ons onbewuste brein dat voor 95% verantwoordelijk is voor je gewenste conversiedoelstellingen en begrijp de psychologie van het overtuigen. Ervaar hoe je de zes wereldberoemde overtuigingstechnieken van Robert Cialdini kunt herkennen en toepassen. Leer hoe je de B=MAT formule van BJ Fogg kunt gebruiken als een succesformule voor conversie. Martin zal je laten zien dat kleine aanpassingen kunnen leiden tot grote veranderingen in conversie.

Pieter Jan Troost 

Tijdens zijn sessie presenteert Pieter Jan een krachtige methode gebaseerd op gedragsverandering en overtuigingspsychologie. Verder gaat het over hoe je deze methode succesvol toepast in design en content om je online resultaat te maximaliseren.

–       Inspirerende cases van #1 brands
–       Verrassende inzichten in het gedrag van online klanten
–       Psychologie van overtuigen
–       Tips en trucs om je marketingbudget slimmer in te zetten

Locatie en kosten

Je bent welkom bij Oracle in Utrecht vanaf 17:00 uur, voor een broodje wordt gezorgd. Na afloop nodigen we je van harte uit voor een drankje en napraten.

Deelname aan deze bijeenkomst is voor NIMA-leden kosteloos, voor niet-leden € 75.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marc Dirks

    Marc Dirks

    Marketing Solutions Lead EMEA - Oracle.

    At Oracle I’m at the foreground of what today is called “data driven marketing”. I’m in direct contact with product development and have the opportunity to work with the most recent marketing tech acquisitions like Bluekai and Maximiser. I travel all over Europe, working with the biggest and most innovative brands helping them to crystallize their customer experience vision and identify what the roadblocks are to successful realization of that strategy.

    Marketing Solutions Lead EMEA - Oracle.

  • Martin van Kranenburg

    Martin van Kranenburg

    Docent, trainer & Businesscoach

    Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten en helpt graag anderen ondernemers en marketeers om van zoekers boekers te maken. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van websites. Martin heeft aan de wieg gestaan van bekende Nederlandse reiswebsites zoals D-reizen en Micazu. Hij is docent bij Beeckestijn, Thuiswinkel.org en The Talent Institute. Martin is een gepassioneerd spreker, docent en expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing. Martin is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden ‘, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence ‘. Martin van Kranenburg is een veelgevraagd docent, spreker en dagvoorzitter. Zijn expertise ligt op het gebied van conversieoptimalisatie, neuromarketing en online personalisatie.

    Docent, trainer & Businesscoach

  • Pieter Jan Troost

    Pieter Jan Troost

    Digitaal strateeg en designer

    Pieter Jan Troost is digital strateeg en designer. Hij heeft maar één doel: meer conversie door persuasive design. Hiervoor past hij principes uit gedrags- en overtuigingspsychologie toe op design en content voor het behalen van online resultaat. Hij heeft gewerkt voor een breed scala aan branches, waaronder retail, reis, food, automotive, telecom, financieel, overheid en non-profit voor zowel B2C als B2B producten en diensten.

    Digitaal strateeg en designer

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X