Customer Experience masterclass - NIEUW bij NIMA in één dag

september, 2020

29sep09:3017:00NIEUW! Masterclass: De zin en onzin van Customer ExperienceDe 5 typen experience en hun metrics.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 550 (excl. btw) Normaal tarief € 750 (excl. btw) Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 550 (excl. btw)
Normaal tarief € 750 (excl. btw)

Inclusief lunch en een netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200- op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt binnen het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Welk organisatie worstelt niet met Customer Experience (CX) en de moeizame organisatie brede transformatie naar meer klant- en mensgerichtheid? 7% van organisaties zijn succesvol in CX, terwijl meer dan 85% CX cruciaal vindt. Met deze masterclass begrijp je waar het mis gaat en waar jij wel het verschil kunt maken met jouw organisatie.

Programma

Wil jij weten wat er echt toe doet zodat je zelf aan het stuur zit van meetbaar & duurzaam succes in CX? Tijdens deze masterclass leer je de zin en onzin van CX, journeys, metrics en hoe je succesvol kunt worden door CX. Dit wordt gerealiseerd door de 5 typen experience te verbinden met zeer pragmatische aanpak & wetenschappelijke basis.

  • de 5 typen experience (brand-, customer-, employee-, service-, en user experience)
  • Hoe creëer je beweging vanuit de pullstrategie en plezier i.p.v. trekken en sleuren (succesvolle change)?
  • Wat is de rol van leiderschap en sturing hierin?

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Je bent bekend met de termen journey, Net Promotor Score (NPS) en wilt serieus aan de slag gaan met de Customer Experience en niet alleen journeys willen mappen of meten, maar echt de organisatie als geheel in beweging willen krijgen.

Wat levert deze masterclass je op?

Met deze training en de oefeningen die uitgevoerd worden krijg je inzicht waar het potentieel van jouw CX programma zich bevindt (wat ontbreekt, waar kan het sneller of beter). Tijdens deze masterclass worden ook oefeningen gedaan om het verschil daadwerkelijk te ervaren. Door de kracht van deze oefeningen te ervaren wordt men getriggerd om het zelf ook meteen toe te gaan passen.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Zanna van der Aa

    Zanna van der Aa

    Auteur en PhD in CX

    Combineert 20 jaar ervaring in succesvolle, internationale CX transformaties met wetenschappelijke achtergrond in CX. Kennisgebieden: Experience, Marketing, IT & Change

    Auteur en PhD in CX

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X