november, 2018

06nov09:0017:30NIEUW! Masterclass: Societal Brand ImpactLeer in één dag hoe jouw merk toegevoegde waarde kan leveren aan de maatschappij!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 495,– Normaal tarief € 695,–

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 495,–
Normaal tarief € 695,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Nieuw bij NIMA! De Masterclass Societal Brand Impact. Ontdek hoe je met jou merk waarde kan toevoegen aan de maatschappij.

 

Is jouw merk future-proof? Is jouw merk van toegevoegde waarde voor de maatschappij?

In deze tijd wordt het steeds belangrijker dat je als bedrijf en merk een positieve bijdrage levert aan mens en maatschappij. Soms ook wel ‘Purpose’ genoemd. Maar hoe doe je dat op een relevante en geloofwaardige manier? Wat zijn de do’s and don’ts? Wat zijn goede en slechte voorbeelden?

  • Wat levert deze Masterclass je op?

In deze Masterclass ontdek je, stap voor stap, hoe jouw merk toegevoegde waarde kan hebben aan de maatschappij.

  • Programma

We beginnen de dag met inspirerende presentaties waarbij volop gelegenheid is tot interactie. Hierin maken we vanuit de theorie (Tijdgeest trendmodel) de vertaalslag naar de praktijk met veel concrete  MVO voorbeelden, waaronder purpose. Welke stappen zet je om maatschappelijke impact te maken met jouw merk en met welke do’s en dont’s moet je rekening houden? Na de lunch gaan we aan de slag met het Societal Brand Impact Canvas. Dit hulpmiddel zorgt stap voor stap dat we tot een relevante maatschappelijke impact voor jouw merk komen.

Je gaat aan het eind van de dag naar huis met inzicht in hoe de wereld verandert en een heldere aanpak om je merk future-proof te maken!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Marja Vermeulen

    Marja Vermeulen

    Adviseur MVO & Marketing

    Marja creëert graag merken waarvoor geldt: hoe meer we verkopen, hoe beter de wereld wordt. MVO staat voor haar niet alleen voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (geen negatieve impact) maar vooral ook voor Maatschappelijk Verbeterend Ondernemen (positieve impact).

    Adviseur MVO & Marketing

  • Peter Heshof

    Peter Heshof

    Eigenaar - Bloom, trend & marketingbureau

    Zijn kracht ligt in het bieden van een helder inzicht in de veranderende Tijdgeest. Na zijn presentatie ga je zelf inzien met welke trends je succesvol kunt zijn. Daarnaast ligt zijn kracht in het vertalen van trends naar merk en markt, met als resultaat een future-proof merk.

    Eigenaar - Bloom, trend & marketingbureau

WordPress Themes
X
X
X