september, 2019

24sep09:0017:00UitgelichtNieuw! Workshop: Brand StorytellingLeer in één dag hoe je verhalen strategisch inzet voor interne en externe communicatieSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500,– (excl. BTW) Normaal tarief € 700,– (excl. BTW) Dit is inclusief lunch.

Tijd

(Dinsdag) 09:00 - 17:00

Locatie

NBC congrescentrum

Blokhoeve 1, 3438 LC, Nieuwegein

Investering

NIMA Member € 500,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 700,– (excl. BTW)

Dit is inclusief lunch.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoe zet je verhalen in om je merk krachtig in de markt te zetten? We gaan op zoek naar ‘the big story’ van je merk en hoe je dat vertaalt naar ‘micro stories’. Ga aan de slag met jouw Brand Story strategie!

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Tijdens een workshop van één dag nemen de StoryDiggers je mee op reis. Je leert hoe een verhaal écht werkt en wat veelgemaakte fouten zijn. We bespreken hoe je die principes succesvol toegepast in marketing, maar ook interne communicatie. Bovenal, gaan we veel aan de slag. Aan de hand van het Storytelling Canvas gaan we op zoek naar de ‘big story’ van je organisatie of merk. Om vervolgens een verhaallijn of format op te zetten met ‘micro stories’. De eerste ‘micro story’ wordt uitgewerkt in een storyboard. We halen onze inspiratie uit mooie praktijkvoorbeelden om onze eigen verhalen nog pakkender neer te zetten en te leren hoe je verhalen langdurig kan inzetten voor je merk.

Voor wie?

Deze sessie is uitermate geschikt voor merkstrategen, marketing en communicatie professionals, interne communicatie professionals, verandermanagers. Geen voorkennis vereist.

Na de workshop heb je een goed beeld hoe je storytelling kunt inzetten voor je organisatie/merk. Je kunt de verhaaldynamiek van je ‘big story’ formuleren en dat vertalen naar een format met een serie ‘micro stories’. Je leert een Brand Story strategie opzet, levend houdt en voor je laat werken. En ja, je kijkt nooit meer hetzelfde naar je favoriete boek, film of serie. 

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ralph Poldervaart

    Ralph Poldervaart

    Founder van de Persona Company

    Na een carrière bij meerdere onderzoeksbureaus (o.a. Motivaction) richtte Ralph acht jaar geleden Persona Company op. Sindsdien richt hij zich volledig op merken die gesegmenteerd klantdenken verder willen brengen in de organisatie. Zijn aanpak leidt tot meer eensgezindheid over wat klanten willen, meer inspiratie bij productontwikkeling en effectievere communicatie.

    Founder van de Persona Company

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X