januari, 2019

31jan09:0017:30NIEUW! Workshop: Data Driven Branding - de juiste inzet van je digitale mediaSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 500,– (excl. BTW) Normaal tarief € 700,– (excl. BTW) Inclusief lunch en netwerkborrel.

Tijd

(Donderdag) 09:00 - 17:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 500,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 700,– (excl. BTW)

Inclusief lunch en netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De verschuiving van offline naar digitale media, YouTube en de Netflix-generatie zorgen voor grote uitdagingen en onzekerheden binnen de bekende media-inzet. Maar met de hoeveelheid beschikbare data zijn de mogelijkheden voor jouw merk nog nooit zo groot geweest.

Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame en display advertising te combineren met data ben je namelijk in staat jouw doelgroep veel gerichter te bereiken. Met een persoonlijke boodschap binnen jouw branding strategie. Maar hoe zet je het in en zorg je dat het goed aansluit bij inzet van andere media?

Tijdens deze workshop leer je welke nieuwe ontwikkelingen er binnen het digital branding landschap zijn, hoe jij deze effectief inzet om je doelgroep echt te bereiken en hoe je de data gebruikt om je doelgroep te bereiken met een boodschap die er écht toe doet!

 

Programma

09:00-09:30: Ontvangst
09:30-10:30: Introductie digital media branding landschap

10:30-11:00: Strategie bepaling.
Introductie REAN model en koppeling aan de geïntroduceerde kanalen en het branding landschap.

11:00-11:30: Introductie roadmap customer journey.
Bepaal welke kanalen en inzet aansluit op jouw doelgroep.

11:30-12:00: KPIs + Attributie.
Sturen op de juiste meetpunten om het resultaat van de branding strategie te kunnen evalueren.

12:00- 13:00: Pauze

13:00-13:45: Praktijk: Doorlopen roadmap + bepaling kanalen voor deelnemers

13:45- 15:00: Praktijk: Opzet mediaplan + bepaling KPIs

15:00- 15:45: Targeting methoden verschillende kanalen

15:40-16:30: Bepaling boodschap en inzet creaties.

16:30- 17:00: Van theorie naar praktijk – Wat zijn de next steps?

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Dennis Reus

    Dennis Reus

    Digital Advertising Consultant | Display

    Dennis is werkzaam bij Traffic Builders als Digital Advertising Consultant Display. Hij houdt het overzicht tussen verschillende complexe display-campagnes en is het aanspreekpunt voor key-accounts en discipline-overstijgende opdrachten.

    Digital Advertising Consultant | Display

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X