juli, 2018

13jul09:3016:30Nieuw: NIMA C in one dayEen kijkje in de keuken van NIMA CSchrijf je snel in! Investering: € 495,– (excl. BTW). Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout.

Tijd

(Vrijdag) 09:30 - 16:30

Locatie

SRM

Marnixstraat 31 Amsterdam

Investering

€ 495,– (excl. BTW).

Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

In de korte en intensieve training NIMA C in 1 day onderzoeken we de impact van de snelle technologische ontwikkelingen op het marketing denken en handelen.
Op NIMA C niveau draait het daarbij om de langere termijn, ofwel op strategisch niveau.

NIMA verzorgt NIMA C in 1 day in samenwerking met SRM, de beroepsvereniging voor professionals in marketing.

Een aantal vragen staan tijdens deze dag centraal:   

  • Is het traditionele marketingplanningsproces in dit online tijdperk nog waardevol?
  • Moeten we de theorie van good old Porter en good (very) old Kotler bij het oud vuil zetten?
  • Mogen we de bekende leerboeken over strategische marketingplanning van Alsem of Frambach & Nijssen in de oud papier bak gooien?
  • Welke relevante nieuwe theorie is in de afgelopen jaren ontwikkeld? Hoe kunnen we die nieuwe theorie toepassen in onze beroepspraktijk?

Na afloop van deze compacte training weet je wat de voornaamste nieuwe ontwikkelingen zijn. En bovenal: hoe je jouw kennis hierover kunt inzetten om de concurrentiepositie te versterken van de organisatie waar je werkzaam bent.

Wel is een kleine waarschuwing op zijn plaats: NIMA C in 1 day roept zeker ook nieuwe vragen bij je op. Deze dag is daarom ook een prima voorbereiding op de volledige NIMA C opleiding, waarin we je helpen om jouw uitdagingen op commercieel gebied om te zetten in slim strategisch marketingbeleid.

Direct resultaat

  • Je krijgt een handig overzicht van relevante nieuwe marketingtheorieën en -modellen
  • Je krijgt een kijkje in de keuken van NIMA C
  • Je maakt een eerste vertaalslag van de theorie naar jouw organisatie of merk
  • Je legt de basis voor verdere professionalisering als marketingspecialist op senior niveau

De trainer

NIMA C in 1 day wordt verzorgd door onze zeer ervaren NIMA C kerndocent. De docent weet overigens ook wat er van je verwacht wordt als je wilt opgaan voor het NIMA C examen en is perfect in staat om de exameneisen te verbinden met de (online) marketinguitdagingen waar marketeers vandaag de dag mee te maken hebben.

Het programma

De volgende onderwerpen komen aan de orde:

  • Hoe verklaren we het ongelofelijke succes van Nederlandse platforms als Catawiki, Adyen en Booking.com, en van Uber en AirBnB, de roemruchte voorbeelden uit Silicon Valley? Waarom doen zij het zoveel beter dan traditionele pipeline bedrijven als Unilever, Heineken of Philips?
  • Is het Business Model Canvas een hype? Modieus geklets, of een waardevolle nieuwe manier van denken bij het ontwikkelen van een nieuwe marketingstrategie?
  • Tien jaar na uitgave van het bekende boek Blue Ocean Strategy verscheen vorig jaar van dezelfde auteurs ‘Red Ocean Taps’. Wat kunnen we hiermee?

Lunch/diner inbegrepen

NIMA C in 1 day vindt plaats op een doordeweekse dag. Halverwege het programma maken we een korte wandeling richting het restaurant waar we gezamenlijk lunchen/dineren. Tijdens deze ‘pauze’ kun je met een aantal van onze NIMA C docenten van gedachten wisselen over de vraag hoeveel tijd het volgen van een NIMA C opleiding je kost en welke toegevoegde waarde het NIMA C diploma je kan opleveren.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X