maart, 2019

21mrt13:0017:00Dit event is helaas uitverkochtNIMA Education Day: Customer Journey – nu en in de toekomst het verschil maken (UITVERKOCHT!)Exclusief voor NIMA Qualified Lecturers en NIMA Personal Education Members Investering: NIMA members € 0,- Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:00 - 17:00

Locatie

Youmeet

Orteliuslaan 11, 3528 BA Utrecht, Nederland

Investering

NIMA members € 0,-

Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

64Word member en bespaar € 75,- (excl. BTW) op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Event beschrijving

Donderdag 21 maart 2019 staat er weer een nieuwe editie van de NIMA Education Day op het programma.

De NIMA Education Day organiseren we exclusief voor marketingdocenten. Het onderwerp dat we in deze editie behandelen is Customer Journey – nu en in de toekomst het verschil maken.

De Customer Journey: een ‘deep dive’ in het brein van de klant èn het verschil maken.

  • Waarom vormen contactmomenten met een bedrijf niet de basis van een Customer Journey?
  • Waarom zeggen klanten niet wat ze ècht denken?
  • En hoe creëer je een emotionele beleving die niet snel vergeten wordt – de 9+?

Deze vragen vormen de kern van Customer Experience en Customer Journeys, termen die je tegenwoordig om de oren vliegen. Maar het gaat hier niet om de zoveelste trend die morgen weer overwaait. Sinds 2004 zijn Stephan van Slooten en Joep van Rensch al bezig met deze onderwerpen. Niet alleen hebben ze hierin vele trajecten met opdrachtgevers doorlopen, ook hebben ze een fundamentele bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van het vakgebied. Dit heeft onder andere geresulteerd in het ‘Basisboek Customer Journey’.

Graag vertellen Stephan van Slooten en Joep van Rensch meer over wat Customer Experience en Customer Journeys inhouden. Onder andere de volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat zijn (goede) Customer Insights en wat hebben ze te maken met de Customer Journey?
  • Hoe vind je goede Customer Insights (en wat hebben ze te maken met het onderbewuste, diepe drijfveren en gedrag)?
  • Hoe vertaal je Customer Insights naar de Customer Journey?
  • Hoe gebruik je de Customer Journey om de klantbeleving te analyseren en te innoveren?
  • Hoe gebruik je de Customer Journey om het verschil te maken in klantbeleving en 9+ en te gaan scoren?

 

Het programma:

13.00-13.30      Inloop met koffie/thee, broodjes en soep

13.30-14.30      Presentatie Customer Journey – filosofie en praktijk, Stephan van Slooten

14.30-15.00      Pauze

15.00-16.00      Presentatie Customer Journey – onderzoek en analyse, Joep van Rensch

16.00-17.00      Afsluitende borrel

 

De locatie:

Youmeet in Utrecht (Orteliuslaan 11 >> pand staat naast nr 850 en schuin tegenover nr 750)

AANTAL PE PUNTEN

Je ontvangt 5 PE punten voor deelname aan dit event.

Geldt alleen voor: NIMA Qualified Lecturers.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Joep van Rensch

    Joep van Rensch

    oprichter van Customer Geeks

    Joep van Rensch is oprichter van Customer Geeks. Een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van Customer Experience, met als specialiteit: feitelijke Customer Insights die doorbraken realiseren in het verder verbeteren van de klantbeleving. Joep heeft vele organisatie begeleid van ‘klantinzicht naar klantdoorbraak’ – in verschillende sectoren. Daarnaast heeft hij vele marketeers en managers getraind in de Customer Journey-methodiek en is hij ook co-auteur van het ‘Basisboek Customer Journey’. Hiervoor was Joep werkzaam bij Altuïtion als senior consultant, onder andere verantwoordelijk voor de onderzoekstak en voor de kwaliteit van de klantinzichten.

    oprichter van Customer Geeks

  • Stephan van Slooten

    Stephan van Slooten

    partner Altuïtion

    Stephan van Slooten is partner bij Altuïtion, Nederlands' leidende Customer Experience Consultancybureau. Altuïtion helpt organisatie uit de groeien tot 9+ organisaties, waarbij de klant- en medewerkersbeleving altijd centraal staan. Naast zijn werkzaamheden bij Altuïtion treedt Stephan met grote regelmaat op als spreker op congressen en in workshops, en geeft hij les aan diverse opleidingsinstituten. Stephan is co-auteur van ‘Basisboek Customer Journey’ en eveneens van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare' en 'Klanthelden® in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving'. Hiervoor was Stephan als marketeer pur sang 14 jaar actief in de financiële dienstverlening en was hij als manager Marketing & Communicatie o.a. verantwoordelijk voor alle merk- en klantcommunicatie en het geïntegreerde communicatiehuis van Centraal Beheer, inclusief de bekende ‘Even Apeldoorn bellen’-campagne.

    partner Altuïtion

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X