september, 2018

20sep13:0017:30NIMA Education Day | Digital AnalyticsExclusief voor NIMA Qualified Lecturers en NIMA Personal Education MembersSchrijf je snel in! Investering: NIMA members € 0,- Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:00 - 17:30

Locatie

Google

Claude Debussylaan 34

Investering

NIMA members € 0,-

Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 75,- (excl. BTW) op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op 20 september 2018 staat er weer een nieuwe editie van de NIMA Education Day op het programma. Dit keer besteden we aandacht aan Digital Analytics en zijn we te gast bij Google.
Er wordt non-stop gesproken over data, maar in de praktijk komt er maar bar weinig terecht van de grote belofte van ‘het nieuwe zwarte goud’. Hoewel de wereld van online marketing enorm datarijk is, is data voor marketeers ironisch genoeg vaak een last. Hoe ga jij in praktijk aan de slag met het verkrijgen en verwerken van data? Wij vertellen het je graag op 20 september! Ben je er bij?

Programma

  • 13.00 – 13.30         Inloop met koffie/thee
  • 13.30 – 13.45         Welkom
  • 13.45 – 15.00         Presentatie Digital Analytics
  • 15.00 – 15.15          Pauze
  • 15.15 – 16.30          Presentatie Ilona van de Bildt
  • 16.30 – 17.30         Afsluitende borrel

Sprekers
Danny Oosterveer
Danny Oosterveer is digital marketeer, spreker en docent op het gebied van data-bedreven marketing. Danny is tevens auteur van het Basisboek Digital Analytics. Data-bedreven marketing brengt hij zelf in de praktijk bij Burgers’ Zoo en hij adviseert andere bedrijven over de inzet hiervan.

Met het boek ‘Digital analytics: Benut de kracht van data-bedreven marketing’ wil Danny daar een eind aan brengen. In zijn presentatie vertelt hij hoe hij met het boek de wereld van data inzichtelijk, praktisch en leuk, zodat iedereen er mee aan de slag kan en data-bedreven wordt.

Ilona van de Bildt
Ilona van de Bildt is sinds juli 2016 Solutions Engineer Analytics bij Google Marketing Platform. Ze heeft ruime ervaring met data-integratie, analytics implementaties, conversie-optimalisatie, grote campagnes voor A-merken en complexe analyses en spreekt de taal van zowel programmeurs als marketeers.

AANTAL PE PUNTEN

Je ontvangt 5 PE punten voor deelname aan dit event.

Geldt alleen voor: NIMA Qualified Lecturers.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X