november, 2019

21nov12:3017:00NIMA/Noordhoff Education Day - Online Marketingcommunicatiestrategie (van Optimalisatie via Innovatie naar Disruptie)Exclusief voor NIMA Qualified Lecturers en NIMA Personal Education MembersSchrijf je snel in! Investering: NIMA members € 0,- Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 12:30 - 17:00

Locatie

Google

Claude Debussylaan 34

Investering

NIMA members € 0,-

Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

NIMA organiseert de Education Days speciaal voor zijn docentleden en NQL’ers kosteloos. Ben je (nog) geen lid? Dan betaal je € 75 voor deelname. NIMA docentlid worden kan snel en simpel en je bespaart ook nog eens ruim € 375 per jaar. Bovendien maak je direct gebruik van alle voordelen en heb je toegang tot ons netwerk.

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Donderdagmiddag 21 november 2019 staat er weer een nieuwe editie van de NIMA Education Day op het programma. Wij organiseren in samenwerking met Noordhoff een Education Day over Online Marketingcommunicatiestrategie. In deze sessie nemen twee sprekers dit onderwerp onder de loep ‘van optimalisatie via innovatie naar disruptie’. Gert Koot en Cor Molenaar zijn de sprekers:

Gert Koot: In een wereld waarin er iedere dag weer nieuwe middelen worden bedacht die een mogelijke rol kunnen spelen in een marketingcommunicatiestrategie volstaan de nieuwe middelen steeds minder. Er is een behoefte van een andere manier van denken in marketingcommunicatie- middelen. Daarnaast ontbreekt vaak de noodzakelijke connectie tussen het middelenplan en de marketingdoelstelling. In deze sessie bespreken wij een nieuwe kijk op marketingstrategie en het middelenplan. Een mogelijk nieuw model dat toekomst bestendig is en beter aansluit bij de marketing- en marketingcommunicatiedoelstellingen.

Cor Molenaar: Online en offline versmelt in de interactie met klanten. Het onderscheid tussen beide media verdwijnt in de nieuwe marketing strategie en communicatie. Marketing verschuift van aanbodgericht naar vraaggericht. De klant wordt het beginpunt van een koopproces en is niet het eindpunt. Wat betekent deze verschuiving voor de communicatiefunctie van marketing? Welke rol speelt technologie hierbij en wat zijn de gevolgen van platformen, de zogenaamde bemiddelingsplatformen? Een nieuwe visie op marketing gebaseerd op ander koopgedrag en de toepassing van nieuwe technologie. Cor Molenaar zal vooral ingaan op de kracht van deze nieuwe bemiddelingsplatformen, de rol van analyses en machinelearning (algoritmes). Wat zijn de kansen in de platformeconomie?

Cor en Gert nodigen je uit tot een gesprek.

Programma

12.30 uur          Inloop met koffie/thee, soep en broodjes

13.30 uur          Online/offline denken Marketingcommunicatie – Gert Koot (Branded Entertainment)

14.30 uur          Pauze

14.45 uur          Discussie met Cor Molenaar & Gert Koot

15.00 uur          De kracht van platformeconomie – Cor Molenaar (Hoogleraar eMarketing Erasmus)

16.00 uur          Afsluitende borrel

17.00 uur          Einde

AANTAL PE PUNTEN

Je ontvangt 5 PE-punten voor deelname aan dit event.

Geldt alleen voor: NIMA Qualified Lecturers.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X