november, 2019
Tijd
(Donderdag) 12:30 - 17:00
Locatie
Claude Debussylaan 34
Investering
NIMA members € 0,-
Normaal tarief € 75,- (excl. BTW)
WORD MEMBER EN BESPAAR
NIMA organiseert de Education Days speciaal voor zijn docentleden en NQL’ers kosteloos. Ben je (nog) geen lid? Dan betaal je € 75 voor deelname. NIMA docentlid worden kan snel en simpel en je bespaart ook nog eens ruim € 375 per jaar. Bovendien maak je direct gebruik van alle voordelen en heb je toegang tot ons netwerk.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Donderdagmiddag 21 november 2019 staat er weer een nieuwe editie van de NIMA Education Day op het programma. Wij organiseren in samenwerking met Noordhoff een Education Day over Online Marketingcommunicatiestrategie.
Event beschrijving
Donderdagmiddag 21 november 2019 staat er weer een nieuwe editie van de NIMA Education Day op het programma. Wij organiseren in samenwerking met Noordhoff een Education Day over Online Marketingcommunicatiestrategie. In deze sessie nemen twee sprekers dit onderwerp onder de loep ‘van optimalisatie via innovatie naar disruptie’. Gert Koot en Cor Molenaar zijn de sprekers:
Gert Koot: In een wereld waarin er iedere dag weer nieuwe middelen worden bedacht die een mogelijke rol kunnen spelen in een marketingcommunicatiestrategie volstaan de nieuwe middelen steeds minder. Er is een behoefte van een andere manier van denken in marketingcommunicatie- middelen. Daarnaast ontbreekt vaak de noodzakelijke connectie tussen het middelenplan en de marketingdoelstelling. In deze sessie bespreken wij een nieuwe kijk op marketingstrategie en het middelenplan. Een mogelijk nieuw model dat toekomst bestendig is en beter aansluit bij de marketing- en marketingcommunicatiedoelstellingen.
Cor Molenaar: Online en offline versmelt in de interactie met klanten. Het onderscheid tussen beide media verdwijnt in de nieuwe marketing strategie en communicatie. Marketing verschuift van aanbodgericht naar vraaggericht. De klant wordt het beginpunt van een koopproces en is niet het eindpunt. Wat betekent deze verschuiving voor de communicatiefunctie van marketing? Welke rol speelt technologie hierbij en wat zijn de gevolgen van platformen, de zogenaamde bemiddelingsplatformen? Een nieuwe visie op marketing gebaseerd op ander koopgedrag en de toepassing van nieuwe technologie. Cor Molenaar zal vooral ingaan op de kracht van deze nieuwe bemiddelingsplatformen, de rol van analyses en machinelearning (algoritmes). Wat zijn de kansen in de platformeconomie?
Cor en Gert nodigen je uit tot een gesprek.
Programma
12.30 uur Inloop met koffie/thee, soep en broodjes
13.30 uur Online/offline denken Marketingcommunicatie – Gert Koot (Branded Entertainment)
14.30 uur Pauze
14.45 uur Discussie met Cor Molenaar & Gert Koot
15.00 uur De kracht van platformeconomie – Cor Molenaar (Hoogleraar eMarketing Erasmus)
16.00 uur Afsluitende borrel
17.00 uur Einde
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA