maart, 2019

27mrt15:3020:30NIMA FAM: Sierteelt Marketing Event 2.0Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 25,– (excl. BTW) Normaal tarief € 35,– (excl. BTW) Inclusief walking dinner

Tijd

(Woensdag) 15:30 - 20:30

Locatie

Boerderij Het Lansingerland

Hoeksekade 146A 2661 JL Bergschenhoek

Investering

NIMA Member € 25,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 35,– (excl. BTW)

Inclusief walking dinner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Dit event valt buiten  het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

De organisatie behoud zich het recht voor het aantal deelnemers per bedrijf te kunnen limiteren ten gunste van de diversiteit onder de deelnemende bedrijven.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Het Sierteelt Marketing Event wordt speciaal georganiseerd voor en door sierteeltmarketeers;  de professionals in marketing, communicatie en sales binnen de sierteeltsector. De organisatie is in handen van de NIMA community Foodchain & Agrimarketing, het expertiseplatform met actieve leden binnen de marketing in de foodchain en de agri-business.

Sierteelt is binnen de Agri-business een unieke sector met luxe producten, die vaak niet bestemd zijn voor consumptie en bovendien bijzondere eisen stellen qua logistiek en verzorging. En juist daarom organiseren wij het Sierteelt Marketing Event!

Samen zorgen we voor de groei en bloei van de sierteeltsector. We beloven je een informatief en inspirerend event, met prikkelende voorbeelden om er zelf in de praktijk mee aan de slag te gaan!

Door het gezamenlijke doel om de marketing binnen de sierteeltsector naar een hoger niveau te brengen en het succes van de eerste editie, mogen we voor het Sierteelt Marketing Event op 27 maart a.s. rekenen op een sponsorbijdrage vanuit Bloemenbureau Holland. Zodoende wordt de deelname voor de sierteeltmarketeers nu wel heel aantrekkelijk!.

Het thema voor deze editie is ‘Verzilver de vergrijzing’.
Rabobank adviseerde ons dit al tijdens de voorgaande editie en bovendien is dit jaar 50% van de volwassenen 50-jaar of ouder! Reden om samen te ontdekken wat deze ‘mature consumers’ beweegt!

PROGRAMMA
15.30 uur        Ontvangst
Het begint net werken te lijken!

16.00 uur        Welkom en opening
Introductie en terugblik op Sierteelt Marketing Event d.d. 17 oktober jl.
– Cock van Bommel, voorzitter community NIMA Foodschain & Agrimarketing

16:10 uur         Verzilver De Vergrijzing: ‘Life starts at 50!’
In 2019 is 50% van de Nerderlandse consumenten  50-plusser.. Pobleem? Nee, kans!
Een goede gelegenheid om eens stil te staan bij de enorme kansen met deze oudere en meer ervaren consument! Vanuit de ‘mature consumer’ wordt de Grey Ocean Strategy en de 7 soft-spots toegelicht.
-Edgar Keehnen, auteur van het boek ‘Grey Ocean Strategy’, gespecialiseerd in vijftigplusmarketing.

16.45 uur        De nieuwe consumentensegmentatie in praktijk
De EU-consumenten van sierteeltproducten zijn opnieuw in kaart gebracht. Hoe zien de segmenten eruit en welke zijn het meest interessant? En Waarom? Wat betekent dit voor onze (gezamenlijke) marketingactiviteiten? Zowel in B2B als B2C?
– Roel Schoenmaker, onderzoeksbureau Glocalities

17:30 uur        Pauze
hapje en drankje – het is net werken!

17:45 uur       Gewenst gedrag door hindernisbanen in glijbanen te veranderen!
Consumentensegmenten bestaan uit mensen die onderling ook weer verschillen: een open deur. Maar hoe speel je als marketeer in op deze verschillen tussen de mensen binnen je doelgroep? Hoe creëer je onweerstaanbare content voor de verschillende typen mensen? Hoe zorg je voor een optimale klantreis en hogere conversie op bijvoorbeeld je
website en landingspagina?
– Hans Drent, managing director SOM Digital – smart online marketing

18.15 uur       Wat betekent vandaag voor de praktijk van morgen?
Gezamenlijke terugblik op deze dag, interactieve workshop en praktische tips en tops voor de dag van morgen.

18:45 uur        Walking dinner
Het blijft net werken!

20:30 uur        Einde 2e Sierteelt Marketing Event
Op naar de volgende op 25 september!

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X