september, 2019

25sep15:0020:30Food- en Agrimarketing: Sierteelt Marketing Event 3.0Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 29 (excl. btw) Normaal tarief € 49 (excl. btw) Inclusief een dinerbuffet en borrel

Tijd

(Woensdag) 15:00 - 20:30

Locatie

Boerderij Het Lansingerland

Hoeksekade 146A 2661 JL Bergschenhoek

Investering

NIMA Member € 29 (excl. btw)

Normaal tarief € 49 (excl. btw)

Inclusief een dinerbuffet en borrel

WORD MEMBER EN BESPAAR

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

De organisatie behoud zich het recht voor het aantal deelnemers per bedrijf te kunnen limiteren ten gunste van de diversiteit onder de deelnemende bedrijven.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op 25 september a.s. organiseren we, vanuit het NIMA Community Foodchain & Agrimarketing, het derde Sierteelt Marketing Event. Speciale aandacht gaat deze editie naar de jongste generaties: de ‘Millennials’ en ‘Generatie Z’. Wat kenmerkt deze generaties en welke kansen biedt dit voor ons als marketeers?

 

Bloemen en planten belangrijkere rol bij millennials

Jongeren kopen ook veel planten: het consumententracker-onderzoek van Royal FloraHolland laat zien dat jongeren in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland de afgelopen jaren een groter aandeel van de bloemen- en plantenaankopen zijn gaan opeisen. Ook de Rabobank vertelde ons tijdens de eerste editie in oktober al over de kansen van de millennials en dit is de reden om samen te ontdekken wat deze jonge generaties beweegt.

 

Programma

15.00 uur  |  Ontvangst
16.00 uur  |  Welkom en opening door NIMA Community Foodchain en Agrimarketing
16.10 uur  |  Wat de Millennials kenmerkt en wat hen motiveert – Door Dennis van der Lubbe, Managing Director-CEO Bloemenbureau Holland
16.30 uur  |  Welke cijfermatige inzichten over jongeren hebben we binnen de sierteeltsector – Door Josephine Klapwijk, Intelligence Manager Royal FloraHolland
16.45 uur  |  Generatie Z over Generatie Z: Wie is onze doelgroep en hoe zijn ze te bereiken? – Door Lecyca Curiel, Think Thank Member & Gen Z Keynote Speaker bij WHETSTON
17.30 uur  |  Pauze – met een snack en een drankje
17.45 uur  |  Hoe zijn we nu als sector bezig – met inspirerende voorbeelden:
Online verkoop van planten en unieke verzorgingsapp – Door Axel Persoon, oprichter Plantsome
Serviceplatform en internationale community voor lokale bloemisten – door Jan Huisman, Co-Founder Master Florist
18.40 uur  |  Implementatie – Wat nemen we van deze dag mee naar morgen?
18.50 uur  |  Afsluiting door NIMA Community Foodchain en Agrimarketing
19.00 uur  |  Netwerken & een hapje – onder het genot van een drankje, soep en broodjes
20.30 uur  |  Einde Sierteelt Marketing Event

 

Bloemenbureau Holland weer exclusief sponsor
Door het gezamenlijke doel om de marketing binnen de sierteeltsector naar een hoger niveau te brengen en het succes van de voorgaande edities, mogen we wederom voor het Sierteelt Marketing Event op 25 september a.s. rekenen op een sponsorbijdrage vanuit Bloemenbureau Holland. Hier zijn wij heel blij mee en zo blijft je deelname als sierteeltmarketeer nu weer aantrekkelijk!

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X