mei, 2018

24mei15:0018:00NIMA FS: Behavior Change als kansgebied voor Financial ServicesDe laatste inzichten omtrent Behavior Change. Met sprekers van Kantar TNS, AFM en NNIP.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member GRATIS Normaal tarief € 49,–

Tijd

(Donderdag) 15:00 - 18:00

Locatie

Kantar TNS

Grote Bickersstraat 74, 1013 KS Amsterdam

Investering

NIMA Member GRATIS

Normaal tarief € 49,–

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA member en bespaar € 49,- op dit event!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op 24 mei zijn wij met de NIMA Financial Services community te gast bij Kantar TNS voor een sessie over Behavior Change.

Tijdens deze sessie nemen de volgende sprekers je mee in deze wereld:

  • Linda Cornelissen, sociaal psycholoog & senior financial services expert bij Kantar TNS
  • Hannie de Cloe-Vos en Wilte Zijlstra van het team consumentengedrag AFM
  • Niels de Visser, senior portofolio manager bij NNIP

Programma

15.00 ontvangst

15.30 start evenement

17.30 aangeklede netwerkborrel

Sprekers

Linda Cornelissen van Kantar TNS behandelt de laatste inzichten over Behavior Change: wat zijn de triggers en barriers in hedendaagse context met antropologie, behavioral economics en cognitieve psychologie als uitgangspunt? Voor het veranderen van houding en gedrag in Financial Services is meer inzicht nodig omtrent ‘overtuigingen’ die bij personen en bedrijven leven. Theoretisch onderzoeksupdate : acht vormen van overtuigingen passeren de revue … waaronder die van vertrouwen en met hedendaagse inkleuring vanuit een interessante praktijkcase.  

Hannie de Cloe-Vos en Wilte Zijlstra van het TEAM Consumentengedrag bij AFM laten je zien hoe zij door kennis over consumentengedrag te vergroten de effectiviteit van toezicht kunnen versterken. Hoe worden marktpartijen op een positieve manier gestimuleerd voor klantbelang en het zoeken naar effectieve interventies of experimenten om van te leren? Ook gaan zij in op een aantal onderwerpen waar marketing en AFM toezicht elkaar raken. Zoals bijvoorbeeld bij de inrichting van de keuze- en beslisomgeving of het bepalen van een doelgroep bij productontwikkeling.

Tot slot neemt Niels de Visser van NNIP je mee in de wereld van beleggersgedrag. Onder de titel “Beleggersgedrag begrijpen: doe er je voordeel mee” geeft hij een update over hoe inzichten en kennis over gedrag toe te passen in de dagelijkse praktijk van investment management. Wat zijn de uitdagingen en welke resultaten zijn er al bereikt?

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Hannie de Cloe-Vos

    Hannie de Cloe-Vos

    Strategy and Policy Advisor at Autoriteit Financiële Markten

    Strategy and Policy Advisor at Autoriteit Financiële Markten

  • Linda Cornelissen

    Linda Cornelissen

    B2B expert & Client Director bij KANTAR TNS

    Linda is een zeer ervaren B2B Consultant, gespecialiseerd in positionerings- en communicatievraagstukken. Ze weet alles van de Buyer Journey. Linda is pas tevreden als ze samen met en voor haar opdrachtgevers direct bruikbare insights heeft verkregen. Specialiteiten: Gespecialiseerd in het beantwoorden van organisatievraagstukken; door dialoog met B2B doelgroepen binnen zakelijke dienstverlening, gebundeld in een advies voor uw marketing- & communicatiestrategie, (her)positionering of klantsegmentatie met als einddoel: GROEI. Online & offline in dialoog met uw doelgroepen op zoek naar klantbehoeften; verzamelen van insights om een relevante, langdurige relatie met uw klanten op te kunnen bouwen. Over customer centricity in B2B is relatief weinig bekend. Om deze leegte op te vullen hebben spotONvision en TNS NIPO de handen ineengeslagen en ruim 1390 klantervaringen van zakelijke leveranciers geëvalueerd in een benchmark. Linda heeft met haar jarenlange ervaring als B2B consultant al vele klantbehoeften in kaart gebracht en heeft waardevolle inzichten verzamelt die ervoor zorgen dat jij aan een langdurige relatie met de klant kan gaan bouwen.

    B2B expert & Client Director bij KANTAR TNS

  • Niels de Visser, CFA

    Niels de Visser, CFA

    Senior Portfolio Manager Multi-Asset at NN Investment Partners

    Senior Portfolio Manager Multi-Asset at NN Investment Partners

  • Wilte Zijlstra

    Wilte Zijlstra

    Supervision Officer at Autoriteit Financiële Markten

    Supervision Officer at Autoriteit Financiële Markten

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X