december, 2018

12dec16:4520:45NIMA Internal Branding Zorg Event: Hoe branding de zorg beter maaktEen interactief programma waarin de impact van positionering, marketing, organisatiestructuur en – cultuur aan bod komt aan de hand van pakkende voorbeelden uit de praktijk.Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 29,– (excl. BTW) Normaal tarief € 49,– (excl. BTW) Inclusief broodjesbuffet en aangeklede netwerkborrel  

Tijd

(Woensdag) 16:45 - 20:45

Locatie

Sint Antonius Ziekenhuis Utrecht

Soestwetering 1, 3543 AZ, Utrecht

Investering

NIMA Member € 29,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 49,– (excl. BTW)

Inclusief broodjesbuffet en aangeklede netwerkborrel

 

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 20,- op dit event!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Branding in de zorg. Voor velen een ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar niet voor de gasten van Luuk Ros op het NIMA Internal Branding Zorg Event. Voor het eerst in de geschiedenis van het NIMA ontmoeten medisch specialisten en marketingprofessionals elkaar. In een interactief programma komt de impact van positionering, marketing, organisatiestructuur en – cultuur aan bod aan de hand van pakkende voorbeelden uit de praktijk. En het goede nieuws is: jij kunt daar bij zijn!

Inside information door vernieuwers in de zorg

Positionering, marketing en cultuur zijn geen gemeengoed binnen de zorgsector. Maar als je er iets mee doet in de zorg dan gebeurt er ook wat! Zes absolute marketing minds uit de zorg vertellen op 12 december a.s. hun verhaal en geven daarmee waardevolle inzichten over merkdenken en cultuur in de zorg. Hierna start een tafelgesprek onder leiding van Luuk Ros waarin deze ervaringsdeskundigen bevraagd worden op het waarom, wat en hoe van hun aanpak. Inclusief de belangrijkste fouten om van te leren. Het publiek speelt een cruciale rol in dit gesprek door vragen in te brengen. Een relevant en inspirerend event voor iedereen die met de gezondheidszorg te maken heeft. Besturen, directies, medisch specialisten, marketingcommunicatie medewerkers, iedereen die vindt dat de zorg beter kan en moet is welkom!

Programma 12 december in Sint Antonius Ziekenhuis Utrecht

16.45 uur             ontvangst met koffie, thee en lekkers
17.15 uur             opening door Luuk Ros
17.30 uur            zes verhalen
19.00 uur            pauze met broodjesbuffet en een warme soep
19.30 uur            tafelgesprek o.l.v. dagvoorzitter Luuk Ros
20.00 uur           discussie met publiek
20.30uur           afsluiting door Luuk Ros en ‘lessons learned’
20.45 uur            borrel

Wie zitten er aan tafel?

Jan van Bodegom                  voormalig chirurg en oprichter van het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis, momenteel projectleider bij Prostaatkankercentrum Reinier Haga

Jeroen van den Oever          voorzitter directie, Fundis

Robert Spiering                      senior marketeer, Het Oogziekenhuis Rotterdam

Roeland den Boer                  traumachirurg, Spaarne Gasthuis

Olaf Ouwerkerk                      marketing manager, Reinier Haga Groep

Colette Codee                          marketing manager, Sint Antonius Ziekenhuis Utrecht

Kosten

De kosten voor NIMA leden zijn € 29,- . Niet leden betalen € 49,-.

Locatie

Sint Antonius Ziekenhuis in Utrecht. De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en ook met de auto. Er is een parkeergarage gelegen direct naast het ziekenhuis. De parkeerkosten zijn voor eigen rekening en bedragen € 7,-.

Inschrijven

Schrijf vandaag nog in voor deze unieke bijeenkomst. Het aantal plaatsen is beperkt.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X