juni, 2019

20jun08:3018:00NIMA Marketing Day 2019Work - Life - MarketingKlik hier en schrijf je in! Investering: NIMA Gold Member: Gratis NIMA Silver of Young Professional Member: € 99,- (excl. BTW) Normaal tarief € 299,– (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 08:30 - 18:00

Locatie

DeFabrique

Westkanaaldijk 7 3542 DA Utrecht

Investering

NIMA Gold Member: Gratis
NIMA Silver of Young Professional Member: € 99,- (excl. BTW)
Normaal tarief € 299,– (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

ontvang een gratis ticket!

Het reguliere tarief voor een ticket voor de NIMA Marketing Day bedraagt € 299. Als je nu voor slechts € 275 een NIMA Gold Membership afsluit, dan krijg je een ticket voor de NIMA Marketing Day helemaal gratis! Naast toegang tot de NIMA Marketing Day biedt het Personal Gold Membership nog veel meer voordelen, o.a.:

• Deelname aan ruim 130 masterclasses, courses, vaardigheidstrainingen en workshops tegen het voordelige membertarief
• Toegang tot de 20 NIMA Communities
• Jaarabonnement op MarketingTribune en voordeel op jaarabonnement op Adformatie, Emerce Magazine, Fonk Magazine, Twinkle of Customer First

Doe nu de beste investering voor jouw marketingtoekomst en maak je persoonlijke NIMA-aansluiting vandaag nog in orde, er is maar een beperkt aantal tickets beschikbaar!
Stuur een mail naar members@nima.nl en meld je aan voor het Personal Membership Gold. Je ontvangt dan een mail ter bevestiging van het membership, evenals een registratie-instructie voor de NIMA Marketing Day.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Klik hier en schrijf je in!

Event beschrijving

Een unieke dag waarop marketingprofessionals áán marketingprofessionals vertellen over hun werk en leven in het mooiste vak ter wereld. Op donderdag 20 juni 2019 organiseren het Nederlands Instituut voor Marketing en MarketingTribune de derde editie van de NIMA Marketing Day voor álle professionals in marketing, communicatie en sales.

De rauwe industriële locatie De Fabrique in Utrecht wordt op deze lange zomerse dag opgedeeld in 15 tracks: steeds een zaal met capaciteit voor 100 personen. Iedere track behandelt een thema of onderwerp dat door NIMA-marketeers op dit moment belangrijk wordt gevonden. Tussen de eerste en afsluitende keynote stel je zelf jouw ideale NIMA Marketing Day samen vol verhalen, cases en ervaringen. Op NMD speelt de weerbarstige marketingpraktijk een hoofdrol. Persoonlijke ontwikkeling en het delen van insights aan de hand van relevante praktijkcases, te midden van andere marketeers die delen en inspireren.

Wij zien je graag tijdens de NIMA Marketing Day 2019!

Sprekers

John Goodwin • Ronald van Zetten • ABN Amro • Airmiles • Alliander • Antonius Ziekenhuis • Basic-Fit • Catawiki • Catharijneconvent • Eat Your Greens • Eindhoven Citymarketing • Gemeentemuseum Den Haag • Hartman • Hartstichting • Hutten / De verspillingsfabriek • I am Toro • Luxor Rotterdam • Made.com • Methaalhandel MCB • Miele • MyLaps • Natuurmonumenten • Nuon Vattenfall • PEC Zwolle • Pulitzer • Rabobank • Rijksmuseum • Royal Delft • Sanoma • Sanquin • Schiphol • srprs.me • Swapfiets • Ticket Swap • Tikkie • VGZ • VodafoneZiggo • Zilveren Kruis •

Wil jij erbij zijn?

Inschrijven kan via de site van de NIMA Marketing Day.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X