oktober, 2018

03okt17:3021:00NIMA Noordwest: Koopgedrag, technologische ontwikkelingen en disruptieve platformen in B-t-C en B-t-B.’ Hoe speel je daar met jouw producten en diensten op tijd op in?!Schrijf je snel in! Investering: NIMA en MKB forum leden: EUR 95,- (excl BTW) Niet-leden betalen: EUR 195,- (excl BTW)   Inclusief dinerbuffet, het boek 'De kracht van Platformstrategie; het is buigen of barsten' én netwerkborrel.

Tijd

(Woensdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA en MKB forum leden: EUR 95,- (excl BTW)
Niet-leden betalen: EUR 195,- (excl BTW)  

Inclusief dinerbuffet, het boek ‘De kracht van Platformstrategie; het is buigen of barsten’ én netwerkborrel.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De komst van nieuwe toetreders zoals AirBnB, Booking.com, Netflix, Spotify, Trivago of Uber zorgen voor disruptie in de markten. Of het nu om kleding, hotelkamers, muziek of andere producten of diensten gaat.

Hierdoor zullen supply chains imploderen en relaties in de markt veranderen. Aanbieders kunnen op korte termijn actief worden op andere markten zoals duidelijk is geworden met Airbnb en Alibaba.

Wat betekenen deze ontwikkelingen voor jouw organisatie en het marketingvak in de toekomst? Is het een bedreiging of juist een kans om opnieuw je strategie te bepalen!

 

Kom daarom op woensdag 3 oktober 2018 naar de NIMA Noordwest bijeenkomst met Cor Molenaar en hoor zijn visie over:

  • Wat gebeurt er als Amazon.com in Nederland zijn intrede doet? En wat zijn de ontwikkelingen in het buitenland?
  • Wat staat ons te wachten met internet of things, robotisering, block chain en spraakgestuurde marketing?
  • Wat zijn de fasen van disruptie en hoe ontwikkelt deze zich?
  • Wat is de toekomst van een marketeer, welke skills moet hij/zij hebben?
  • Hoe kan de gevestigde orde zich wapenen en/of op tijd inspelen?
  • Waaruit bestaat het verdienmodel van de nieuwe digitale platformen als Alibaba, Amazon, Booking.com, Netflix  e.d. en welke soorten kunnen we onderscheiden?
  • Hoe gaat de toekomst van winkelen er uitzien offline en online? Digitale versus het oude analoge model.
  • Hoe om te gaan bij fricties van aflevering? De toekomst van ‘in huis’ aflevering
  • Hoe gaan de grote retailers er in de toekomst uitzien?

Kortom, mis deze unieke kans niet om de laatste ontwikkelingen te horen en om persoonlijk met Cor Molenaar van gedachten te wisselen.

 

Cor Molenaar is buitengewoon hoogleraar aan de faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit en auteur van vele boeken, waaronder zijn laatste ‘De kracht van Platformstrategie; het is buigen of barsten’

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Cor Molenaar

    Cor Molenaar

    E-marketing Professor - RSM Erasmus Universiteit

    Cor is Professor eMarketing and Distance Selling at RSM, ErasmusUniversity in Rotterdam. Speaker on many occassions about eMarketing, customer Behaviour and related topics like internet, retailing and disruption. Specialized a.o. on Multisided Platforms, strategy and realisation.

    E-marketing Professor - RSM Erasmus Universiteit

WordPress Themes
X
X
X