mei, 2019

15mei17:3020:30NIMA Oost: Hoe verhoog jij de loyaliteit van jouw klanten?Leer hoe je bouwt aan de relatie met jouw klant met efficiënte loyalty marketingSchrijf je snel in voor dit event! Investering: Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

Tijd

(Woensdag) 17:30 - 20:30

Locatie

Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN)

Kappitelweg 33, 6525 EN Nijmegen

Investering

Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word lid en wees welkom op al onze community events! Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

Dit event valt buiten  het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in voor dit event!

Event beschrijving

De Douwe Egberts spaarpunten, de voetbalplaatjes bij de Albert Heijn of de verjaardag-attentie van een webshop; wij hebben er allemaal (bijna) dagelijks mee te maken, want iedereen is immers op zoek naar ‘de loyale klant’. Maar bestaat die loyale klant? En zo ja, hoe zorg jij ervoor dat jouw klanten loyaal worden?

Op woensdag 15 mei is Nima Regio Oost te gast bij de Hogeschool Arnhem en Nijmegen en duiken we in een bijzondere specialisatie in ons marketing vak: Loyalty Marketing.

Loyalty expert Rik Luttmer vertelt wat klantloyaliteit is en hoe je als bedrijf grip krijgt op klantloyaliteit. Loyalty Marketing is een vakgebied dat het laatste decennia een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt. Vanuit een helder opgezet theoretisch model zullen de belangrijkste programmavormen en hun onderliggende mechanismen worden belicht. Dit alles doorspekt met tastbare voorbeelden en praktische spelregels uit de praktijk.

Rik werkt bij Dunck Loyalty Marketing. Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform Loyalty Facts.

Programma

17.30 – 18.00 – ontvangst met broodjes en drankjes in de ‘Rode Pluche’
18.00 – 18.10 – opening door NIMA Oost bestuur
18.10 –  18.20 –  welkom vanuit de HAN
18.20 – 19.20 –  presentatie Rik Luttmer (Loyalty Director bij Dunck)
19.20 – 20.00 – netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Rik Luttmer

    Rik Luttmer

    Loyalty Director - Dunck Loyalty

    As a marketing expert I've advised companies on customer retention and development. I've implemented and managed loyalty programs with sustainable results. As creative director at Dunck Loyalty I strive to maintain and expand our leading position on loyalty marketing. Bringing our customers results.

    Loyalty Director - Dunck Loyalty

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X