maart, 2019

20mrt13:3020:00NIMA Zuid inspireert - Grodan: van Groene vingers naar Data Driven Precision GrowingHoe transformeert Grodan de Tuinbouw?Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125,– (excl. BTW) Normaal tarief € 250,– (excl. BTW) Inclusief diner

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 20:00

Locatie

Grodan

Industrieweg 15, 6045 JG, Roermond

Investering

NIMA Member € 125,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 250,– (excl. BTW)

Inclusief diner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €125,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoe transformeert Grodan de tuinbouw?
Van groene vingers naar data driven precision growing!

Nima Zuid Inspireert

Big data: iedereen praat erover en heeft een klein stukje van de puzzel. Ook in de tuinbouw is een disruptief business model nodig om te transformeren van groene vingers naar data gedreven precisie groei. Als marktleider gaat Grodan deze uitdaging aan, brengt datamining en artificial intelligence bij elkaar en wil daarmee de hele tuinbouwsector naar een hoger plan te trekken. Het bedrijf introduceert Horticulture 4.0 en wij zijn bijzonder trots dat Director Marketing Vincent Deenen de nieuwste inzichten en learnings met ons wil delen. Wat is de impact van het nieuwe business model op de organisatie, de marketing strategie en tactiek? Wat zijn de speerpunten en hoe gaat Grodan dit in de praktijk brengen?

Het belooft een bijzonder inspirerende bijeenkomst te worden met veel diepgang. Grodan is in de afgelopen 50 jaar steeds gegroeid, ook in de crisistijd. Na de transformatie van de teelt van groenten en bloemen van volle grond naar steenwolsubstraat, staat ze nu aan de vooravond van de introductie van het disruptieve business model e-Gro: een overkoepelend platform dat big data analyses en artificial intelligence mogelijk maakt, en uiteindelijk maatwerkadvies voor iedereen in de tuinbouw. Het zal leiden tot een verdere professionalisering van de sector, die het mogelijk zal maken om op een duurzame manier gezond en voedzaam voedsel te produceren voor de huidige en toekomstige generaties.

Dus als deelnemer heb je de primeur om een uniek kijkje in de keuken te krijgen van het proces hier naartoe, de marketing aanpak, learnings en actiepunten.

Programma

13.30 uur         Inloop met koffie en thee
14.00 uur         Welkom & Opening door NIMA Zuid
14.15 uur          Grodan: strategie, acties en resultaten door Vincent Deenen, Director Marketing
15.00 uur         Rondleiding productie
16.00 uur         Koffiepauze
16.30 uur         Introductie Horticulture 4.0, impact op de organisatie, de marketing strategie en tactiek.
Launch van e-Gro, een overkoepelend platform, dat big data-analyses en artificial intelligence mogelijk maakt.
17.30 uur          Afronding
18.00 uur         Bourgondisch Diner
20.00 uur         Einde programma

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Renewi, Fatboy, Brabantia en Ziekenhuis Bernhoven. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2019 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Vincent Deenen

    Vincent Deenen

    Vincent Deenen is al meer dan elf jaar werkzaam als Marketing Director bij Grodan en heeft 25 jaar ervaring in de landbouw- en voedselsector.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X