september, 2019

18sep13:3020:00NIMA Zuid inspireert - Lego: Brand Management & Omnichannel MarketingHoe het sterkste speelgoedmerk nog steeds met de tijd meegaatSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125,– (excl. BTW) Normaal tarief € 250,– (excl. BTW) Inclusief diner

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 20:00

Investering

NIMA Member € 125,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 250,– (excl. BTW)

Inclusief diner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €125,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

We zijn er allemaal groot mee geworden: Lego. Het is het sterkste merk van Denemarken, het sterkste merk in de speelgoedindustrie en staat op plek 221 in de ‘Best Global Brands’-lijst van Brand Finance. In 1932 werd dit familiebedrijf opgericht door Ole Kirk Christiansen. De naam Lego is afgeleid van het Deens ‘leg godt’, dat ‘speel goed’ betekent.

Inmiddels is de vierde generatie actief binnen het bedrijf, al staan ze niet aan het roer. Ruim 10 jaar geleden stond het merk nog aan de rand van de afgrond, maar met de hernieuwde focus ‘back to the brick’ die (niet familielid) CEO Jørgen Vig Knudstorp doorvoerde, is het merk weer opgekrabbeld en sterker dan ooit.

Dat Lego na 87 jaar nog steeds met zijn tijd meegaat, bewijst o.a. hun ‘crowd sourcing’ aanpak, die goed is voor 4 tot 6 nieuwe producten per jaar. Fans plaatsen hun innovaties op het platform Lego Ideas en als meer dan 10.000 fans interesse tonen in een idee, wordt het in productie genomen.

Maar ook de Serious Play methode is innovatief. Deze methode die creatief denken voor teambuilding als doel heeft is sinds 2010 beschikbaar als open source community model.

Een zeer interessant merkverhaal dus.

PROGRAMMA

13.30 uur       Ontvangst met koffie en thee
14.00 uur       Welkom en opening door NIMA Zuid
14.15 uur       Lego brand management & omnichannel marketing
17.45 uur       Afsluiting / vertrek naar restaurant
18.00 uur       Bourgondisch Diner
20.00 uur       Einde programma

Over de exacte invulling van het programma later meer.

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Renewi, Fatboy, Brabantia en Ziekenhuis Bernhoven. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2019 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

analyses en artificial intelligence mogelijk maakt, en uiteindelijk maatwerkadvies voor iedereen in de tuinbouw. Het zal leiden tot een verdere professionalisering van de sector, die het mogelijk zal maken om op een duurzame manier gezond en voedzaam voedsel te produceren voor de huidige en toekomstige generaties.

Dus als deelnemer heb je de primeur om een uniek kijkje in de keuken te krijgen van het proces hier naartoe, de marketing aanpak, learnings en actiepunten.

Programma

13.30 uur         Inloop met koffie en thee
14.00 uur         Welkom & Opening door NIMA Zuid
14.15 uur          Grodan: strategie, acties en resultaten door Vincent Deenen, Director Marketing
15.00 uur         Rondleiding productie
16.00 uur         Koffiepauze
16.30 uur         Introductie Horticulture 4.0, impact op de organisatie, de marketing strategie en tactiek.
Launch van e-Gro, een overkoepelend platform, dat big data-analyses en artificial intelligence mogelijk maakt.
17.30 uur          Afronding
18.00 uur         Bourgondisch Diner
20.00 uur         Einde programma

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Renewi, Fatboy, Brabantia en Ziekenhuis Bernhoven. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2019 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X