september, 2017

20sep13:3020:00NIMA Zuid inspireert: Movico- RoadshowmarketingRoadshowmarketing, breng je showroom naar de klantSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125,– Normaal tarief € 250,– Inclusief borrel en diner

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 20:00

Locatie

Daalder 9, 5753 SZ Deurne, Nederland

Investering

NIMA Member € 125,–
Normaal tarief € 250,–

Inclusief borrel en diner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €125,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

In een tijd waar zich steeds meer online afspeelt, wordt het een flinke uitdaging om impactvolle ‘experiences’ voor (potentiële) klanten te realiseren. Na een positieve productervaring is de aankoopbereidheid vele malen hoger. Maar hoe doe je dit met jouw B2B-oplossingen? Natuurlijk zijn er beurzen en congressen, maar daar staat de concurrent ook. En de klant naar jouw showroom (of experience center) laten komen vraagt een behoorlijke (tijds)investering van de koper.

Waarom breng je jouw showroom dan niet naar de klant?

Een roadshow is een flexibele marketingtool met onbegrensde mogelijkheden voor het creëren van impactvolle klantervaringen. De persoonlijke benadering maakt roadshows zeer geschikt voor business-to-business productlanceringen en demonstraties, promoties, trainingen en sales-acties.

Op woensdag 20 september duikt ‘NIMA Zuid Inspireert’ in de wereld van Roadshowmarketing. We gaan op bezoek bij Movico in Deurne. Movico is al 24 jaar dé specialist op het gebied van (inter)nationale roadshows met een variabele doorlooptijd en meerdere verplaatsingen per week, met gerichte klantbezoeken voor merken als Huawei, Valeo en Samsung Electronics met een mobile experience center door heel Europa en zelfs daarbuiten. Voor de bezoekers wordt een unieke beleving gecreëerd: een ervaring die indruk maakt. Maar ook de organisatoren van de Tour de France, Dakar en Volvo Ocean Race, voor wie de event locatie wordt ingericht met unieke mobiele faciliteiten, behoren tot de clientèle van dit Brabantse bedrijf. Uiteraard sluiten we ook deze inspiratiesessie Bourgondisch af.

 

Benieuwd naar onze sessies? Check:

 

Voordeel! NIMA Zuid Cyclus-inschrijving


In het rijke verleden van NIMA Regio Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Agio, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Greenhouse, Toverland, Heijmans en Concorp/Van Berlo. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2017 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Regio Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

AANTAL PE PUNTEN

3 PE Punten

Organisator

NIMA

Geef een reactie

WordPress Themes
X
X
X