juni, 2019

12jun13:3017:45NIMA Zuid inspireert - Hoe brengt Philips Healthcare de customer experience op hoog niveau?Hoe Philips de customer experience van medische apparatuur op een hoog niveau brengtSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125,– (excl. BTW) Normaal tarief € 250,– (excl. BTW) Inclusief diner

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 17:45

Locatie

Philips Innovation Campus Eindhoven North (Best)

Veenpluis 4-6

Investering

NIMA Member € 125,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 250,– (excl. BTW)

Inclusief diner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €125,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Philips is natuurlijk geen onbekende en je hebt wellicht ook gehoord over de volledige focus op gezondheidstoepassingen voor consumenten en medici. Tijdens deze bijeenkomst krijg je meer inzicht in hoe Philips Healthcare de customer experience vóór en na aankoop van medische apparatuur op een zo hoog mogelijk niveau brengt. Ook krijg je een exclusief kijkje in het compleet vernieuwde Customer Visit Center in Best.

Al sinds de productie van de eerste Philips-gloeilamp meer dan 120 jaar geleden, zijn innovatie en een benadering waarbij de mens centraal staat belangrijke kernwaarden van het Brabantse bedrijf.

In 2016 werd Philips Lighting als apart bedrijf naar de beurs gebracht waardoor Philips een volledig ‘healthtech’ bedrijf werd. Hierdoor is Philips een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg.

Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten.

 

 

PROGRAMMA

13.30 uur      Ontvangst met koffie en thee

14.00 uur      Welkom en opening door Vincent Sieben namens NIMA Zuid

14.15 uur       Philips Customer Experience & Events Strategy door Karolina Misiak (in English)

15.00 uur      Customer Visit Center: historie, toekomstplannen, rondleiding & discussie

16.30 uur      Koffiepauze

16.45 uur      Services Portofolio: hoe hou je de Customer Experience hoog na de verkoop? door Floris Sturkenboom

17.30 uur      Afsluiting door Vincent Sieben

17.45 uur      Vertrek naar restaurant

18.00 uur      Bourgondisch Diner bij Quatre Bras

20.00 uur      Einde programma

 

LOCATIE

Philips Innovation Campus Eindhoven North (Best)

Gebouw: Paviljoen

Veenpluis 4-6

5684 PC Best

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Vincent Sieben

    Vincent Sieben

    Om een juiste oplossing op het juiste moment te introduceren, combineert Vincent Sieben - Global Director Business Marketing - zijn wetenschappelijke kennis van marketing met zijn pragmatisch inzicht. Dat bepaalt het succes.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X