juni, 2019

12jun13:3017:45NIMA Zuid inspireert - Hoe brengt Philips Healthcare de customer experience op hoog niveau?Hoe Philips de customer experience van medische apparatuur op een hoog niveau brengtSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125,– (excl. BTW) Normaal tarief € 250,– (excl. BTW) Inclusief diner

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 17:45

Locatie

Philips Innovation Campus Eindhoven North (Best)

Veenpluis 4-6

Investering

NIMA Member € 125,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 250,– (excl. BTW)

Inclusief diner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €125,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Philips is natuurlijk geen onbekende en je hebt wellicht ook gehoord over de volledige focus op gezondheidstoepassingen voor consumenten en medici. Tijdens deze bijeenkomst gaat Vincent Sieben, Global Director Business Marketing in op hoe Philips Healthcare de customer experience vóór en na aankoop van medische apparatuur op een zo hoog mogelijk niveau brengt. Ook mogen we een exclusief kijkje nemen in het compleet vernieuwde Customer Visit Center in Best.

Al sinds de productie van de eerste Philips-gloeilamp meer dan 120 jaar geleden, zijn innovatie en een benadering waarbij de mens centraal staat belangrijke kernwaarden van het Brabantse bedrijf.

In 2016 werd Philips Lighting als apart bedrijf naar de beurs gebracht waardoor Philips een volledig ‘healthtech’ bedrijf werd. Hierdoor is Philips een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg.

Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten.

 

 

PROGRAMMA

13.30 uur      Ontvangst met koffie en thee

14.00 uur      Welkom en opening door NIMA Zuid

14.30 uur      Customer Experience vóór de aankoop van medische apparatuur, door Vincent Sieben, Global Director Business Marketing

15.30 uur      Rondleiding Customer Visit Center

16.30 uur      Koffiepauze

16.45 uur      Customer Experience na de aankoop van medische apparatuur

17.45 uur      Afsluiting / vertrek naar restaurant

18.00 uur      Bourgondisch Diner

20.00 uur      Einde programma

 

LOCATIE

Philips Innovation Campus Eindhoven North (Best)

Gebouw: Paviljoen

Veenpluis 4-6

5684 PC Best

 

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Renewi, Fatboy, Brabantia en Ziekenhuis Bernhoven. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2019 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

analyses en artificial intelligence mogelijk maakt, en uiteindelijk maatwerkadvies voor iedereen in de tuinbouw. Het zal leiden tot een verdere professionalisering van de sector, die het mogelijk zal maken om op een duurzame manier gezond en voedzaam voedsel te produceren voor de huidige en toekomstige generaties.

Dus als deelnemer heb je de primeur om een uniek kijkje in de keuken te krijgen van het proces hier naartoe, de marketing aanpak, learnings en actiepunten.

Programma

13.30 uur         Inloop met koffie en thee
14.00 uur         Welkom & Opening door NIMA Zuid
14.15 uur          Grodan: strategie, acties en resultaten door Vincent Deenen, Director Marketing
15.00 uur         Rondleiding productie
16.00 uur         Koffiepauze
16.30 uur         Introductie Horticulture 4.0, impact op de organisatie, de marketing strategie en tactiek.
Launch van e-Gro, een overkoepelend platform, dat big data-analyses en artificial intelligence mogelijk maakt.
17.30 uur          Afronding
18.00 uur         Bourgondisch Diner
20.00 uur         Einde programma

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Renewi, Fatboy, Brabantia en Ziekenhuis Bernhoven. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2019 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen: Grodan, Philips, Lego en Lightyear. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Vincent Sieben

    Vincent Sieben

    Om een juiste oplossing op het juiste moment te introduceren, combineert Vincent Sieben - Global Director Business Marketing - zijn wetenschappelijke kennis van marketing met zijn pragmatisch inzicht. Dat bepaalt het succes.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X