november, 2018

21nov13:3020:00NIMA Zuid inspireert - Ziekenhuis Bernhoven: De mens centraal in de zorgEen kijkje in de keuken van het meest gastvrije ziekenhuis van 2017Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 125,– (excl. BTW) Normaal tarief € 250,– (excl. BTW) Inclusief diner

Tijd

(Woensdag) 13:30 - 20:00

Locatie

Ziekenhuis Bernhoven

Nistelrodeseweg 10, 5406 PT UDEN

Investering

NIMA Member € 125,– (excl. BTW)

Normaal tarief € 250,– (excl. BTW)

Inclusief diner

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar €125,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten  het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

In november 2017 sleepte ziekenhuis Bernhoven in Uden voor de derde keer de Gastvrijheidszorg Award in de wacht. De toelichting van de jury: “Bij Bernhoven staat de mens centraal, niet zijn of haar ziekte. Van hoog tot laag worden er grote inspanningen geleverd om het de patiënt naar de zin te maken. Het gastvrijheidsbeleid van Bernhoven is geborgd in zowel de structuur, de cultuur als de processen en behalve speerpunt vooral ook onderdeel van een hoger doel: zinnige en mensgerichte zorg voor de omgeving.”

Bernhoven kiest sinds een paar jaar heel bewust voor een nieuwe aanpak met betrekking tot het organiseren van de zorg waarbij zorgkosten gereduceerd worden, juist door in te zetten op kwaliteit. Betere zorg door minder zorg, is zinnige zorg.

We zijn er trots op dat we met ‘NIMA Zuid Inspireert’ op woensdag 21 november a.s. te gast zijn in dit meest gastvrije ziekenhuis en een kijkje in de keuken van Bernhoven. Er is aandacht voor de nieuwe strategie van Bernhoven en hoe deze is vertaald naar interne en externe stakeholders. Naast een rondleiding staan de volgende vragen centraal:

  • Waarom de ontwikkeling van een nieuwe strategie voor Bernhoven?
  • Hoe maak je de vertaalslag van de nieuwe strategie van het ziekenhuis naar de  profilering  van het ziekenhuis naar stakeholders?
  • Welke rol speelt marketing & communicatie in de aanpak naar zinnige en mensgerichte zorg voor de omgeving?
  • Wat kunnen we leren van marketing in non-profit organisaties?
  • Met welke uitdagingen hebben marketing- en communicatie-experts in de zorg te maken?

VOORDEEL! NIMA ZUID CYCLUSINSCHRIJVING

In het rijke verleden van NIMA Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Mars, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, Heijmans, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij PostNL, LaTrappe, Movico en ASML. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2018 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. Schrijf je daarom nú in voor de hele cyclus en verzilver dat voordeel: je krijgt één bijeenkomst inclusief diner gratis!

Schrijf je hier in voor de cyclus.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X