NIMA Young Professionals ontbijtsessie: Neuromarketing (online)

maart, 2021

18mrt08:3009:30Ontbijtsessie: Neuromarketing (online)Exclusief NIMA Young Professionals event!Schrijf je snel in! Investering: Gratis voor NIMA Young Professesional members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

Tijd

(Donderdag) 08:30 - 09:30

Locatie

Microsoft Teams

Online

Investering

Gratis voor NIMA Young Professesional members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event!

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Op donderdag 18 maart onthult Tim Zuidgeest, tijdens de ontbijtsessie over neuromarketing, hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.

Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Met z’n collega’s helpt hij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.

Vertelt de consument altijd de waarheid? Ga mee op een reis door de wereld van neuromarketing tijdens deze ontbijtsessie, een onmisbare start van je dag!

Schrijf je nu snel in, er zijn beperkt beschikbare plekken!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Tim Zuidgeest

    Tim Zuidgeest

    Co-founder Unravel

    Als Co-founder van Studio ST&T en Unravel is Tim al meer dan acht jaar bezig met Neuromarketing. Door de juiste vragen te stellen zorgt Tim er voor direct toepasbare inzichten te verkrijgen die leiden tot werkelijk betere marketingkeuzes.

    Co-founder Unravel

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X