NIMA Oost online sessie met tuinmeubelgigant Hartman - 27 mei 2020

mei, 2020

27mei19:3020:45Oost Hartman sessie (online)Schrijf je snel in, nog maar een paar plekken beschikbaar!Schrijf je snel in! Investering: Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

Tijd

(Woensdag) 19:30 - 20:45

Locatie

Zoom Video Communications

Investering

Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership kan je naar al onze community evenementen voor het ledentarief!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De niet stuk te krijgen Hartman kunststof standenstoel. Iedereen kent ze en voor de Twentse onderneming is het nog steeds 1 van de belangrijkste eigenschappen van tuinmeubels. Nu de fabricage weer in eigen handen is, zit Hartman in een transformatieproces. Hoe herpak je een stevige marktpositie? Welke invloed heeft innovatie hierop? Stefanie Sijtsma – Semmekrot vertelt open en eerlijk over de uitdagingen en successen van de tuinmeubelfabrikant.

Stefanie Sijtsma – Semmekrot is Director International Marketing bij Hartman met een voorliefde voor merken. ‘In een wereld waar algoritmes steeds meer gaan beslissen, wordt het bouwen van een sterk merk in mijn ogen belangrijker dan ooit. Dat is 1 van de belangrijkste redenen dat ik ruim 5 jaar geleden bij Hartman ben begonnen. Het is een prachtig authentiek merk met een rijke historie en merkbekendheid. Anderzijds hebben we ook te maken met grote uitdagingen in een traditionele markt, dat tijd nodig heeft om te veranderen. Waar je dat vaak graag in de hoogste versnelling zou willen, lukt dat niet altijd en is dat ook niet altijd even verstandig. Om de organisatie en klanten mee te krijgen in dit verhaal (en de daarbij behorende investeringen) is een grote uitdaging. Hoe blijf je vanuit een gezonde basis in dit enorme geweld aan opkomende merken, digitalisering en grote technologiereuzen bovendrijven? Ook voor mij is dit een grote uitdaging, maar ik vind het hartstikke leuk om mijn opgedane kennis, ervaring en passie op het gebied van strategisch brandmanagement met jullie te delen. Bij Hartman maken we grote stappen en leren we elke dag van dingen die goed en minder goed gaan. Daar vertel ik jullie graag meer over!’

Programma

19.30 – 19.35 uur | Intro door het NIMA-bestuur Oost

19.35 –  20.20 uur  |  Online presentatie van Stefanie Sijtsma – Semmekrot over Hartman

20.20 – 20.45 uur  |  Vragen en afronding van de sessie

 

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Stefanie Sijtsma Semmekrot

    Stefanie Sijtsma Semmekrot

    Director International Marketing - Hartman B.V.

    Director International Marketing - Hartman B.V.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X