oktober, 2019

16okt16:3019:45Oost op bezoek bij Hartman B.V.Schrijf je snel in! Investering: Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

Tijd

(Woensdag) 16:30 - 19:45

Locatie

Hartman B.V.

Goolkatenweg 55, 7521 BE Enschede

Investering

Gratis voor NIMA Members. Als niet-member kan je éénmalig gratis kennismaken.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Member en wees welkom op al onze community events!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

De niet stuk te krijgen Hartman kunststof standenstoel. Iedereen kent ze en voor de Twentse onderneming is het nog steeds een van de belangrijkste eigenschappen van tuinmeubels. Nu de fabricage weer in eigen handen is, zit Hartman in een transformatieproces. Hoe herpak je een stevige marktpositie? Welke invloed heeft innovatie hierop? Director International Marketing Stefanie Sijtsma vertelt open en eerlijk over de uitdagingen en successen van de tuinmeubelfabrikant.

Stefanie Sijtsma is director international marketing bij Hartman met een voorliefde voor merken. ‘In een wereld waar algoritmes steeds meer gaan beslissen,  wordt het bouwen van een sterk merk in mijn ogen belangrijker dan ooit. Dat is één van de belangrijkste redenen dat ik ruim vijf jaar geleden bij Hartman ben begonnen. Het is een prachtig authentiek merk met een rijke historie en merkbekendheid. Anderzijds hebben we ook te maken met grote uitdagingen in een traditionele markt, dat tijd nodig heeft om te veranderen. Waar je dat vaak graag in de hoogste versnelling zou willen, lukt dat niet altijd en is dat ook niet altijd even verstandig. Om de organisatie en klanten mee te krijgen in dit verhaal (en de daarbij behorende investeringen) is een grote uitdaging. Hoe blijf je vanuit een gezonde basis in dit enorme geweld aan opkomende merken, digitalisering en grote technologiereuzen bovendrijven? Ook voor mij is dit een grote uitdaging, maar ik vind het hartstikke leuk om mijn opgedane kennis, ervaring en passie op het gebied van strategisch brandmanagement met jullie te delen. Bij Hartman maken we grote stappen en leren we elke dag van dingen die goed en minder goed gaan. Daar vertel ik jullie graag meer over!’

Programma

16.30 uur  |  Ontvangst met een broodje

17.00 uur  |  Welkom door NIMA-bestuur

17.15 uur  |  Presentatie Stefanie Sijtsma

18.30 uur  |  Rondleiding door de showroom

19.00 uur  |  Borrel met een hapje

19.45 uur  |  Einde

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Stefanie Sijtsma Semmekrot

    Stefanie Sijtsma Semmekrot

    Director International Marketing - Hartman B.V.

    Director International Marketing - Hartman B.V.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X