september, 2019

20sep15:3018:30Oost op bezoek bij Museum de Fundatie (beperkt aantal plekken beschikbaar!)Hoe je met slimme partner-strategieën en influencers nieuwe doelgroepen aantrekt en aan je bindtSchrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 35 (excl. btw) Normaal tarief € 75 (excl. btw) Inclusief museum entree, een rondleiding met gids en netwerkborrel.

Tijd

(Vrijdag) 15:30 - 18:30

Locatie

Museum de Fundatie

Blijmarkt 20, Zwolle

Investering

NIMA Member € 35 (excl. btw)
Normaal tarief € 75 (excl. btw)

Inclusief museum entree, een rondleiding met gids en netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Member en wees welkom op al onze community events!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op vrijdag 20 september 2019 duikt NIMA Regio Oost in de wereld van de kunst- en cultuurmarkt. Laat je inspireren door het verhaal van Ralph Keuning, directeur van Museum de Fundatie. Met slimme marketingstrategieën zette hij Museum de Fundatie (internationaal) op de kaart met bijna een vertienvoudiging van het aantal bezoekers! Hij deed dit op zijn eigen manier, wat veel stof in de kunstwereld deed opwaaien.

Ambitie

De missie van De Fundatie is om passie voor de beeldende kunst over te brengen op een groot en breed publiek. Deze ambitie wordt bereikt door het organiseren van spraakmakende tentoonstellingen. Bij het programmeren van hun tentoonstellingen is er veel aandacht voor het gelijktijdig combineren van publiekslievelingen met meer specialistische kunst.

Slim samenwerken met influencers en merken

Vanaf 14 september openen er in Museum de Fundatie drie tentoonstellingen. Eén daarvan is een creatieve samenwerking tussen Sticks, Red Bull en het museum. De combinatie is interessant: Museum de Fundatie biedt het podium, Sticks is de kunstenaar-artiest en Red Bull Music creëert content vanuit de muziekscene. Door deze combinatie trekken ze een heel nieuwe doelgroep over de drempel van het museum. Hoe is de samenwerking tot stand gekomen en wat maakt het zo uniek? Ralph Keuning zal ingaan op alle ins en outs van tentoonstellingsmarketing en hoe je nieuwe bezoekers trekt door slimme partnerstrategieën en influencers.

Kennis, cultuur & netwerken

Naast de rondleiding door het museum en de presentatie is er volop ruimte om te netwerken met je vakgenoten uit de regio. Kortom: een mooi einde van de werkweek en een goed begin van je weekend.

Programma

15.30 uur  |  Ontvangst
16.00 uur  |  Welkom door NIMA Community Regio Oost
16.10 uur  |  Presentatie door Ralph Keuning – directeur Museum de Fundatie
17.15 uur  |  Exclusieve rondleiding
18.00 uur  |  Netwerkborrel
18.30 uur  |  Afsluiting

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ralph Keuning

    Ralph Keuning

    Directeur - Museum de Fundatie

    Directeur - Museum de Fundatie

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X