oktober, 2018

03okt17:0020:00NIMA Oost: Op bezoek bij Viattence en ontdek hoe je het maximale uit de 50+ markt kunt halen2-in-1: Breng je kennis op peil en netwerk met andere marketeers uit jouw regio!Schrijf je snel in! Investering: Deelname is gratis voor NIMA leden. Als niet lid kun je éénmalig kosteloos kennismaken met NIMA Oost. Mail hiervoor naar events@nima.nl. 

Tijd

(Woensdag) 17:00 - 20:00

Locatie

Viattence

Roggestraat 1, Epe

Investering

Deelname is gratis voor NIMA leden. Als niet lid kun je éénmalig kosteloos kennismaken met NIMA Oost. Mail hiervoor naar events@nima.nl. 

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Senioren anno 2018 zijn jonger, fitter en beter op de hoogte dan hun leeftijdgenoten van de vorige generatie. Ze hebben tijd, dromen en veel te besteden. De doelgroep groeit; als de statistieken kloppen is straks meer dan 50% van de bevolking 50+.

Op 3 oktober is NIMA Regio Oost te gast bij Viattence in Epe voor een boeiende kennissessie over seniorenmarketing i.s.m. Edgar Keehnen en Jacqueline van Dinten SMP over deze interessante groeimarkt.

 

Viattence – “Hoe verkoop je een product waar niemand gebruik van wil maken?”

Op die vraag geeft Jacqueline van Dinten SMP, Adviseur Raad van Bestuur van Viattence antwoord met heel praktische en beeldende beschrijvingen van de cliëntreis van Viattence.

Viattence heeft de afgelopen 4 jaar vier nieuwe woonzorglocaties geopend en tegelijkertijd nieuwe woonzorgconcepten, een eigen kwaliteitsmanagementsysteem en een nieuwe cliëntreis ontwikkeld. Zij zijn koploper in de ouderenzorg en radicale vernieuwer van de verpleeghuiszorg. Zij zoeken de grenzen op, gaan uit van mogelijkheden in plaats van beperkingen. Uitgangspunt bij dit alles: ken je cliënt, of zoals ze dat bij Viattence zeggen: Wij willen de mens zien!

Agewise – “De juiste marketingstrategie om het maximale uit de 50-plusmarkt te halen”

Net zo belangrijk als de indrukwekkende groei van het aantal 50-plussers, is de veranderende manier van leven van deze groep. Ze zijn actiever, mobieler, welvarender en weten wat er te koop is. Ze willen dan ook behandeld worden als intelligente en kritische consumenten. Het groeipotentieel van de doelgroep biedt enorme kansen.

Edgar Keehnen, directeur van AgeWise en gespecialiseerd in vijftigplusmarketing geeft je inzichten in hoe je deze markt succesvol benadert en welke marketingstrategieën je het beste kunt inzetten.

Locatie:

Viattence
Roggestraat 1 in Epe
In de wijk kan er gratis worden geparkeerd

Programma

17:00 – 17:20     Inloop met broodjes en drankjes

17:20 – 17:30     Opening door NIMA Oost bestuur

17:30 – 18:00    Jacqueline van Dinten: “Hoe verkoop je een product waar niemand gebruik van wil maken?”

18:00 – 18:15     Rondleiding door Viattence met voorbeelden van de implementatie van de cliëntreis

18:30 – 19:15     Edgar Keehnen: “De juiste marketingstrategie om het maximale uit de 50-plusmarkt te halen”

19:30 – 20:00    Netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Edgar Keehnen

    Edgar Keehnen

    Founder AgeWise

    Founder AgeWise

  • Jacqueline Van Dinten SMP

    Jacqueline Van Dinten SMP

    Adviseur Raad van Bestuur bij Viattence

    Adviseur Raad van Bestuur bij Viattence

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X