mei, 2019

27mei16:0018:30Regio Noordwest op bezoek bij de Libelle Zomerweek!wat Experience Marketing kan betekenen voor je merkSchrijf je hier in! Investering: NIMA Member € 50,– (excl. BTW) Normaal tarief € 100,– (excl. BTW) Inclusief toegang tot de Libelle Zomerweek en aangeklede netwerkborrel.

Tijd

(Maandag) 16:00 - 18:30

Locatie

Libelle Zomerweek

Aalsmeerderstrand, IJmeerdijk 1, 1309 BA Almere

Investering

NIMA Member € 50,– (excl. BTW)
Normaal tarief € 100,– (excl. BTW)
Inclusief toegang tot de Libelle Zomerweek en aangeklede netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Ga voordeliger naar dit event met een Silver of Gold membership!
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt buiten het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je hier in!

Event beschrijving

Op maandag 27 mei zijn we uitgenodigd op de Libelle Zomerweek. Je hoort en ervaart waarom Libelle zo succesvol is met haar jaarlijkse zomerfestival. Naast de hoofdredacteur en marketing manager van Libelle, zijn ook de marketing managers van Tina en VT-wonen aanwezig en delen graag hun ervaringen van de succesvolle Tina dag en de VT-wonen beurs. Je hoort onder andere:

  • Libelle 85 jaar: de kracht van het merk Libelle en waarom is het zo succesvol?
  • Hoe creëer je een experience die binding met je merk oplevert?
  • Wat zijn de do’s en don’ts als je zelf een festival wilt organiseren voor jouw brand?
  • Wat kun je leren over experience marketing leren van de marketing managers van Libelle, Tina en VT wonen?
  • Zelf iets organiseren of aansluiten bij een bestaand succesvol event? Waarom wel of niet.

Kortom, vraag je je af of experience marketing ook interessant is voor jouw organisatie, kom dan op maandag 27 mei naar dit event.

Programma:

16:00     Ontvangst.  Uiteraard mag je ook eerder komen om de Libelle Zomerweek zelf te ervaren
16:15     Presentatie Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle en Carola Maassen van den Brink,      marketing manager over de kracht van het merk
16:30     Presentatie Mark Miedema, Director Events Sanoma over de Sanoma Events
17:00     Ronde tafelgesprekken met marketing managers Libelle, Tina en VT-Wonen over events
18:00     Borrel
18:30     Einde

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Carola Maassen van den Brink

    Carola Maassen van den Brink

    Marketing Manager Libelle

    Marketing Manager Libelle

  • Hilmar Mulder

    Hilmar Mulder

    Hoofdredacteur Libelle

    Very experienced allround magazinemaker, brandthinker with a fashion heart and a more than professional cross and social media interest. Currently very happy to be working as Editor in chief of Libelle, the biggest media brand for women in the Netherlands. Libelle got rewarded with the Mercur Magazinebrand of the year 2017. I was founding editor of Grazia Holland, the first Dutch weekly glossy magazine. This was recognized with the Dutch Editor of the Year Award in 2010. Grazia was awarded Magazine of the Year in 2011.

    Hoofdredacteur Libelle

  • Mark Miedema

    Mark Miedema

    Director Events - Sanoma

    Experienced Event-, Sales- & Marketing Director with a demonstrated history of working in the media industry (B2C and B2B). Skilled in managing teams where different competences are involved (production/sales/marketing/IT). P&L responsibility. Motivating and inspirating customers and colleagues, always keeping the customers needs as the starting point of (new) business developments, creative and ambitious, commercial management, experience- and contentmarketing, e-commerce, and advertising.

    Director Events - Sanoma

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X