NIMA Regio Zuid: Nieuwjaarsborrel op 22 januari in Eindhoven!

januari, 2020

22jan17:0019:00Regio Zuid: NieuwjaarsborrelSchrijf je snel in! Investering: Gratis voor NIMA members Ben je nog geen lid? Kom dan éénmalig gratis kennismaken.

Tijd

(Woensdag) 17:00 - 19:00

Locatie

DOMUSDELA

Kanaalstraat 4 5611 CT Eindhoven

Investering

Gratis voor NIMA members

Ben je nog geen lid? Kom dan éénmalig gratis kennismaken.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Kom éénmalig gratis kennismaken en wordt lid van NIMA! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership kan je al naar alle Regio Zuid bijeenkomsten!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt BUITEN het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

NIMA Regio Zuid Nieuwjaarsborrel. Graag beginnen we het jaar goed.

Voor elke marketeer een spannende vraag: hoe kun je flink groeien met een product dat van zichzelf weinig aantrekkelijk is in een markt die nagenoeg verzadigd is. Co√∂peratie DELA koos voor twee succesvolle strategie√ęn: een serie overnames en productpush. Chief Brand Officer Martin Kersbergen van co√∂peratie DELA inspireert met een derde invalshoek: de relevantie van het organisatiemerk vergroten. Waarde creatie van een intangible asset voordat purpose marketing een hype werd. Hij maakt tevens duidelijk hoe DOMUSDELA naadloos in deze filosofie past.

Programma

17.00 uur  |  Inloop
17.10 uur  |  Welkom door het NIMA regiobestuur en DOMUSDELA
17.15 uur¬† |¬† Dela case: ‘De relevantie van het organisatiemerk vergroten’ door Martin Kersbergen
18.15 uur  |  Borrel
19.00 uur  |  Afsluiting

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martin Kersbergen

    Martin Kersbergen

    CBO - Coöperatie Dela

    Martin Kersbergen MsC volgde zijn opleiding aan de HEAO Communicatie in Eindhoven en studeerde later cum laude af aan de Erasmus Universiteit. Veel van zijn werk bij DELA, waaronder reclamecampagnes, events, tv formats, sponsoring en online activaties zijn (inter)nationaal bekroond. Naast zijn werk bij DELA zet hij zich in voor Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerci√ęle Communicatie (SWOCC). Later dit jaar presenteert SWOCC een actuele online versie van het ‚Äėmodellenboek‚Äô, een onmisbare gereedschapskist voor strategen.

    CBO - Coöperatie Dela

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X