augustus, 2018

29aug15:3019:30RM Intervisie: RM-ers in actie voor ALSBesloten sessie voor Register Marketeers!Schrijf je snel in!

Tijd

(Woensdag) 15:30 - 19:30

Locatie

Stichting ALS Nederland

Koninginnegracht 7, 2514 AA Den Haag

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Ook dit jaar hebben we weer een goed doel uitgekozen om onze marketingervaring op los te laten: Stichting ALS Nederland. Net als vorig jaar bij het Humanity House doen we dat in de vorm van een intervisiesessie en wel op 29 augustus 2018.

Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS) is één van de meest ernstige en invaliderende aandoeningen van het zenuwstelsel. Nederland telt op dit moment ongeveer 1500 patiënten. De Stichting ALS heeft als missie het vinden van de oorzaak en daardoor ook mogelijk toekomstige behandeling, door het stimuleren en financieren van wetenschappelijk onderzoek naar ALS én het creëren van een betere levenskwaliteit en zorg voor de huidige ALS patiënten en hun omgeving.

Het relatief kleine aantal patiënten maakt dat onderzoeksbudgetten van de farmaceutische industrie en de overheid nihil zijn. Verreweg het meeste wetenschappelijk onderzoek naar ALS in Nederland wordt gefinancierd door giften aan Stichting ALS Nederland. Aan ons als RM-ers de vraag hoe ALS zijn merkbekendheid en positieve merkassociaties beter kan kapitaliseren.

Programma intervisie ALS

15.30 – 16.00 Ontvangst

16.00 – 17.00 Het verhaal van ALS door Gorrit Jan Blonk, directeur bestuurder

17.00 – 18.00 Intervisie in teams

18.00 – 18.30 Plenaire terugkoppeling

18.30 – 19.30 Hapje en drankje

 

Locatie intervisie ALS

De bijeenkomst zal plaatsvinden op het kantoor van ALS, Koninginnegracht 7 in Den Haag.

Er is daar een beperkt aantal parkeerplaatsen, maar station Den Haag Centraal ligt op loopafstand (12 minuten). Dus pak je kans om duurzaam te reizen.

 

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Gorrit Jan Blonk

    Gorrit Jan Blonk

    Directeur bestuurder bij Stichting ALS Nederland

    Een financieel sterke netwerker, die mensen in beweging kan krijgen en met elkaar kan verbinden. Verbaal sterk en overziet de grote lijnen scherp. Gewend om te werken in een branche waarin de consument zeer kritisch is over een product dat emoties oproept. Het bedrijf Wittebrug Holding tot regionaal marktleider gemaakt met een gemiddelde jaaromzet van 130 miljoen euro. Altijd open, enthousiast en besluitvaardig bezig. Als gevoelsmens en teamspeler probeert hij wel altijd rekening te houden met onderlinge verhoudingen en met medewerkers.

    Directeur bestuurder bij Stichting ALS Nederland

WordPress Themes
X
X
X