september, 2017

28sep15:0020:00RM Next – Is de retailer the next marketeer? (besloten)Besloten sessie voor Register Marketeers!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 0,– Normaal tarief € 0,–

Tijd

(Donderdag) 15:00 - 20:00

Locatie

Het Nut in Beesd

Voorstraat 42, 4153 AM Beesd

Investering

NIMA Member € 0,–
Normaal tarief € 0,–

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Op donderdag 28 september vanaf 15 uur organiseren we een nieuwe RM NEXT Sessie rondom de prikkelende vraag: Is de Retailer The Next Marketeer?

Aanleiding

Het is opvallend dat de Marketing Companies of the Year in 2016 én 2017 retailers waren, respectievelijk De Bijenkorf en Hunkemöller. Maar de afgelopen tijd zijn meer retailers voor deze prijs genomineerd, zoals G-Star en Zeeman.

Ook twee van de drie genomineerde Marketeers of the Year 2017 werken bij een retailer: Jeroen Hubert van IKEA en Pieter Zwart van Coolblue; online supermarkt Picnic ging er dit jaar van door met de NIMA prijs voor Start-Up Company of the Year en de Vegetarische Slager (zowel producent als winkelketen) won de prijs in de categorie Scale-Up Company of the Year.

Is er sprake van een kentering, een verschuiving? Waar vroeger topmarketing werd bedreven bij de fast movers, verschuift dit nu richting retailers? Klopt deze waarneming, en als die klopt, zijn er verklaringen en drijvende factoren aan te geven? En is het een trend of een hype die wel weer overwaait?

Dit brengt ons tot de vraag: Is de Retailer The Next Marketeer? Over deze stelling presenteren topsprekers hun case en visie en discussiëren we, onder leiding van middagvoorzitter Rupert Parker Brady, graag met de RM’ers. De onderstaande sprekers hebben hun medewerking al toegezegd en we werken nog aan het programma.

– Joris Aperghis, CEO & CMO WE Fashion (ex CMO G-Star, senior vice president & general manager MTV Networks en marketing manager Coca-Cola Company)
– Marjolijn Meynen, directeur marketing en communicatie De Bijenkorf en juryvoorzitter Marketing Company of the Year (ex hoofd marketing & communicatie Rijksmuseum)

Praktische informatie

We ontvangen je graag om 15u. Om tegemoet te komen aan de wens ook centraal in Nederland bij elkaar te komen, organiseren we deze meeting bij Het Nut in Beesd. Een bijzondere locatie, vlak aan de A2, waar we na het inhoudelijke deel van de sessie worden getrakteerd op een bijzonder Walking Diner (live-cooking). Dit alles onder het genot van een goed gesprek, een goed glas wijn en met een strakke eindtijd van 20u!

let op: dit betreft een besloten event voor Register Marketeers.

AANTAL PE PUNTEN

nvt

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X