Marketing 2020 - Dé mastercourse van het jaar bij NIMA!

februari, 2020

06feb17:3021:00ROI, accountability en attributieOnderdeel van de Mastercourse Marketing 2020Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Tijd

(Donderdag) 17:30 - 21:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)

Normaal tarief € 450 (excl. btw)

Inclusief diner en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de Fair Access Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Mastercourse Marketing 2020

Eén keer per jaar organiseren we bij NIMA de mastercourse die je écht niet wil missen! Een mastercourse waarin we specifieke onderdelen van het marketingvak en de marketingfunctie belichten. Het gaat om onderwerpen die bovengemiddeld in de belangstelling staan in het vakgebied.

Door sommigen wordt deelname beschouwd als een scherpe update. Door anderen om met een frisse blik aan het nieuwe werkjaar te beginnen. Hoe je het ook bekijkt het is een mastercourse van hoog niveau. De sfeer tijdens de sessies nodigt uit tot conversatie en participatie. De mastercourse Marketing 2020 beslaat een serie van vijf avonden.

NIEUW! Het is nu ook mogelijk om een aantal losse avonden deel te nemen in plaats van alle sessies.


Programma

De sessies van de mastercourse Marketing 2020 vinden plaats op donderdag van 17.30 tot +/- 21.15 uur.
Je wordt ontvangen met een dinerbuffet en we gaan om 18.00 uur van start met de sessie.

Donderdag 6 februari: ROI, accountability en attributie – door Robert van Ossenbruggen

De heilige graal voor veel marketeers is het begrijpen van attributie: de toewijsbaarheid van het effect van marketinginspanningen. In overleg met directies is de ‘black box’ het grootste probleem van marketeers bij het alloceren van budget. Terwijl sommige bedrijven nog volledig sturen op wat meetbaar ís (en daarom teveel belang hechten aan het gemakkelijk meetbare), zien anderen in dat de waarheid achter veel aankoopbeslissingen complex kan zijn en soms nauwelijks waarneembaar. Gedurende deze sessie leren we waar de denkfouten worden gemaakt bij het beoordelen van ROI. Ook al om hun eigen accountability beter duidelijk te maken. Wáár we staan en wát we weten (en wat we kúnnen meten) is minstens zo belangrijk als weten wat we niet kunnen weten.

 

Wil je de hele mastercourse volgen? Klik dan hier voor de Mastercouse Marketing 2020!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Robert van Ossenbruggen

    Robert van Ossenbruggen

    Owner - Customer Central

    Robert van Ossenbruggen is partner bij adviesbureau The Commercial Works en heeft meer dan 20 jaar ervaring in marketing & marketing intelligence. Met een achtergrond in methodologie, psychologie en marketing helpt hij opdrachtgevers hun weg door het KPI-bos te vinden. Robert doceert op verschillende business schools in binnen en buitenland. Onlangs werd hij door de MOA genomineerd als ‘Insights Professional’ van het jaar.

    Owner - Customer Central

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X