november, 2019

07nov(nov 7)16:0008(nov 8)17:30SMP Challenge LabInspiratie opdoen, nieuwe dingen leren, intervisie, nieuwe senior marketing collega’s leren kennen en jezelf tegenkomen!Schrijf je snel in! Investering: € 445 voor NIMA titelhouders (SCP, SDP, SMP, RM) (excl. btw) € 525 voor overige NIMA members en niet-members (excl. btw) SMP Challenge Lab, diner, ontbijt, lunch en overnachting zijn in deze prijs allemaal inbegrepen.

Tijd

7 (Donderdag) 16:00 - 8 (Vrijdag) 17:30

Locatie

Perplex

Willemsplein 46, 6811 KD Arnhem

Investering

€ 445 voor NIMA titelhouders (SCP, SDP, SMP, RM) (excl. btw)
€ 525 voor overige NIMA members en niet-members (excl. btw)

SMP Challenge Lab, diner, ontbijt, lunch en overnachting zijn in deze prijs allemaal inbegrepen.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Dit evenement wordt georganiseerd door de SMP stuurgroep. NIMA titelhouders (SMP, SCP, RM, SDP) betalen daarom een aangepast tarief.

Dit evenement valt buiten het NIMA Passe Partout.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

26 uur met 66 markerteers in een marketing rollercoaster?!

Inspiratie opdoen, nieuwe dingen leren en toepassen, intervisie, nieuwe senior marketing collega’s leren kennen en jezelf tegenkomen? Stroop je mouwen op, pak je logeertas in en kom donderdagavond 7 en vrijdag 8 november naar Arnhem voor het tweede SMP Challenge Lab.

It’s all about the name…

ChallengeLab is een uniek evenement waar verschillende leer- en trainingsvormen in samenkomen. In wisselende groepen werk je met verschillende marketeers aan een interessante case en opdrachten. Deelresultaten worden in verschillende vormen aan elkaar en aan een ervaren jury gepresenteerd. Uiteindelijk is er één winnaar, al is dat niet het echte doel van The Challenge.

Tussendoor zijn er mini-trainingen in verschillende vaardigheden zoals pitchen en visualisatie, maar ook korte kennissessie rondom marketingvaardigheden. Je kunt iedere ronde van groep wisselen en krijgt op een laagdrempelige manier de mogelijkheid om veel nieuwe collega marketeers op een kwalitatieve manier te leren kennen.

Samenwerken in verschillende groepen vraagt ook veel van je vaardigheden. Een gedragspsycholoog en innovation facilitator observeren de groepen en geven feedback. Je werkt in kleine groepen, in grotere groepen, strategisch, maar ook operationeel en creatief. De case is nog een verrassing, maar we garanderen je iets spectaculairs.

De boog zal niet 26 uur gespannen staan. We zorgen voor goed eten, een goed hotel, entertainment en een klein beetje 😉 ontspanning tussendoor.

Wil je weten hoe het vorig jaar was? Bekijk de video:

Wat heb je hier als marketeer aan?

  • Inspiratie/leren van vakgenoten: met onbekenden aan gezamenlijke cases werken en intervisie levert je waarschijnlijk nieuwe inzichten op.
  • Inzicht in groepsdynamiek: er is een psycholoog die tijdens The Challenge met ons meekijkt, feedback geeft en ons daar wat over vertelt. Je start met 3 personen, maar eindigt met 10. Wat doet dat met de groep? En met jou?
  • Ophalen van marketingtheorie: welke modellen kun je gebruiken? Hoe pas je ze toe?
  • Vaardighedentraining: korte trainingen van specialisten die je iets bijbrengen op het gebied van brainstorming, pitching en visualisatie.
  • Netwerk: geen “lekker weer hè”-borrel, maar nieuwe professionals leren kennen door samen over inhoud te praten en daarmee bezig te zijn.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X