februari, 2019

Tijd
(Vrijdag) 09:00 - 12:00
Locatie
The Myers-Briggs Company
Zekeringstraat 7b 1014 BM Amsterdam
WORD MEMBER EN BESPAAR
Exclusief toegankelijk voor NIMA SMP titelhouders
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Mensen zijn verschillend: een open deur. Maar hoe speel je als marketeer in op deze verschillen? Hoe overtuig je iemand die eerst het naadje van de kous wil weten? En
Event beschrijving
Mensen zijn verschillend: een open deur. Maar hoe speel je als marketeer in op deze verschillen? Hoe overtuig je iemand die eerst het naadje van de kous wil weten? En hoe iemand die snel, vanuit zijn buikgevoel beslissingen neemt? De Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI®) is het meest gebruikte instrument om aangeboren voorkeuren van mensen in kaart te brengen. In deze interactieve presentatie leer je hoe deze aangeboren voorkeuren invloed hebben op je kijk- kies- en koopgedrag. De belangrijkste take-away: je kunt dit direct inzetten om jouw klanten effectiever te overtuigen. Plus iedere deelnemers krijgt gratis zijn MBTI profiel uitgereikt.
Programma roundtable
Vooraf krijgt iedere deelnemer de uitnodiging om de officiële MBTI-vragenlijst in te vullen. De uitkomsten van deze vragenlijst nemen we mee in de sessie.
9:00 – 9:30 ontvangst
9:30 – 10:30 inleiding in MBTI
10:30 – 11:00 voorbeelden inzet MBTI bij (online) marketing
11:00 – 11:45 discussie in 2 groepen
11:45 – 12:00 wrap up
De roundtable wordt gepresenteerd en begeleid door SMP’er Agnes Pavloff (The Myers-Briggs Company) en Hans Drenth (som digital).
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Agnes Pavloff SMP
Agnes Pavloff SMP
Marketing Manager, MBTI-practitioner
Ik werk met veel plezier bij de uitgever van de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) en geniet ervan om elke dag bezig te mogen zijn met de kracht van persoonlijkheidsverschillen. Ik sta voor diversiteit en help mensen graag te ontdekken en te waarderen wat iedereen meebrengt.
Marketing Manager, MBTI-practitioner
-
Hans Drenth
Owner - Som Digital