februari, 2019

08feb09:0012:00SMP Roundtable: Overtuig je klanten beter door inzet van MBTIExclusief evenement voor SMP titelhouders!Schrijf je snel in!

Tijd

(Vrijdag) 09:00 - 12:00

Locatie

The Myers-Briggs Company

Zekeringstraat 7b 1014 BM Amsterdam

WORD MEMBER EN BESPAAR

Exclusief toegankelijk voor NIMA SMP titelhouders

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Mensen zijn verschillend: een open deur. Maar hoe speel je als marketeer in op deze verschillen? Hoe overtuig je iemand die eerst het naadje van de kous wil weten? En hoe iemand die snel, vanuit zijn buikgevoel beslissingen neemt? De Myers-Briggs Type Indicator® (MBTI®) is het meest gebruikte instrument om aangeboren voorkeuren van mensen in kaart te brengen. In deze interactieve presentatie leer je hoe deze aangeboren voorkeuren invloed hebben op je kijk- kies- en koopgedrag. De belangrijkste take-away: je kunt dit direct inzetten om jouw klanten effectiever te overtuigen. Plus iedere deelnemers krijgt gratis zijn MBTI profiel uitgereikt.

Programma roundtable

Vooraf krijgt iedere deelnemer de uitnodiging om de officiële MBTI-vragenlijst in te vullen. De uitkomsten van deze vragenlijst nemen we mee in de sessie.

9:00 – 9:30           ontvangst

9:30 – 10:30        inleiding in MBTI

10:30 – 11:00      voorbeelden inzet MBTI bij (online) marketing

11:00 – 11:45      discussie in 2 groepen

11:45 – 12:00      wrap up

 

De roundtable wordt gepresenteerd en begeleid door SMP’er Agnes Pavloff (The Myers-Briggs Company) en Hans Drenth (som digital).

AANTAL PE PUNTEN

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Agnes Pavloff SMP

    Agnes Pavloff SMP

    Marketing Manager, MBTI-practitioner

    Ik werk met veel plezier bij de uitgever van de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) en geniet ervan om elke dag bezig te mogen zijn met de kracht van persoonlijkheidsverschillen. Ik sta voor diversiteit en help mensen graag te ontdekken en te waarderen wat iedereen meebrengt.

    Marketing Manager, MBTI-practitioner

  • Hans Drenth

    Hans Drenth

    Owner - Som Digital

    I am primarily a marketer with more than average interest in eBusiness. Professionally I want to work with passionate and professional people. Myers-Briggs type: ESTP-A. My wife and three sons are the people I am most passionate about. So: work and play...

    Owner - Som Digital

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X