maart, 2018

23mrt09:3016:30Masterclass: The best of NIMADe vijf best beoordeelde sprekers van het jaar 2017 allen op één dag!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 395,– Normaal tarief € 595,–  Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

Tijd

(Vrijdag) 09:30 - 16:30

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16

Investering

NIMA Member € 395,–
Normaal tarief € 595,– 

Inclusief lunch en aangeklede netwerkborrel.

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200,- op dit event! Met bijvoorbeeld ons silver membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Dit wil je niet missen!

Na het succes van de voorgaande jaren programmeren wederom dit jaar: The best of NIMA, editie 2017! Een tikje later dan normaal (de weergoden waren ons niet goed gestemd in januari), maar niet minder inspirerend!

Tijdens deze editie spreken de 5 best beoordeelde sprekers van het jaar 2017 allen op één dag. De sprekers zijn in 2017 beoordeeld met een 8,5 óf hoger en geven op 23 maart een presentatie/inspiratiesessie van elk ongeveer één uur.

Programma The Best of NIMA

09:30 – 10:00 uur ontvangst met koffie en thee
10:00 – 10:15 uur opening en welkom door NIMA
10:15 – 11:15 uur 1e sessie – Martin de Munnik – Neuromarketing
11:15 – 12:15 uur 2de sessie – Tijs Rotmans – Pricing
12:15 – 13:00 uur lunchpauze
13:00 – 14:00 uur 3de sessie – Marcel Aalders – Merkpositionering
14:00 – 15:00 uur 4de sessie – Jean-Marc Bilderbeek – Life is a Pitch!
15:00 – 15:15 uur korte break
15:15 – 16:15 uur 5de sessie – Martine Grol – Visual Storytelling
16:15 – 16:30 uur afsluiting + borrel in het NIMA café

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Jean-Marc Bilderbeek

    Jean-Marc Bilderbeek

    Professioneel veranderaar en oprichter van www.kaderloos.nl en www.smoothieclub.nl. Tevens personal coach, keynote spreker en auteur van het boek ‘De Prijs van Smaak’ (2017).

    Jean-Marc Bilderbeek is een gepassioneerd professioneel veranderaar. Uniek is de combinatie van zijn ICT achtergrond, empathisch vermogen, pragmatische aanpak, kennis, openheid en gedreven karakter. Dit geeft hem het vermogen om écht contact te maken. Zijn motto: ‘mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden’. Zijn handelsmerk is om kaderloos en op doelgerichte wijze vernieuwende en creatieve oplossingen te implementeren rondom organisatorische uitdagingen. Met 20+ jaar ervaring (bij o.a. Shell, ING, Essent, KLM, UWV, Rijkswaterstaat, ProRail, Macaw en Nationale Nederlanden) combineert hij project management, coachend managen, workshops en praktijkgerichte trainingen met humor, drive en enthousiasme. Tijdens de training: Fuck the cloud, echt contact is goud in januari 2017 is Jean- Marc beoordeeld met een 9. “Enthousiast, to the point en empatisch” Jorien Schaap – Insightmanager bij Qi- IQ

    Professioneel veranderaar en oprichter van www.kaderloos.nl en www.smoothieclub.nl. Tevens personal coach, keynote spreker en auteur van het boek ‘De Prijs van Smaak’ (2017).

  • Marcel Aalders RM

    Marcel Aalders RM

    Zelfstandig merkpositioneringsexpert

    Marcel Aalders RM (47) is gespecialiseerd in merkpositioneringsvraagstukken en marketingstrategie. Als (interim-)marketingmanager met 25 jaar ervaring leidde hij vele herpositioneringstrajecten. Aalders werkt(e) voor o.a. Achmea, Prominent, Bavaria, Mars, Menzis, Anderzorg, Beter Horen, Monuta, VGZ, GITP en tal van dienstverleners. Hij is associate partner van klantbelevingsspecialist Altuïtion, jurylid van de MarketingAwards (scale-up), regelmatig spreker op congressen en voorzitter van MarketingMinds. Marcel is tijdens de Masterclass Succesvol merkpositioneren in oktober beoordeeld met een 8,3. Reacties van de deelnemers: goede spreker, kundig, veel kennis, ervaren man en speelde goed in op toehoorders.

    Zelfstandig merkpositioneringsexpert

  • Martin de Munnik

    Martin de Munnik

    Partner bij Neurensics

    Martin de Munnik heeft decennialange ervaring in het implementeren van marketingstrategieën en het vormgeven, onderhouden en revitaliseren van merken. Ook is hij auteur van het succesvolle boek 'De Koopknop'. Met zijn brede achtergrond en unieke kennis van toegepaste neuromarketing geeft hij voor (inter)nationale ondernemingen een renderend markt- en merkbeleid vorm.

    Partner bij Neurensics

  • Martine Grol

    Martine Grol

    Ondernemer, TV professional, trainer, marketeer en videoproducent

    Als TV-programmamaker, marketeer en video-expert met een ruime ervaring in het geven van workshops en masterclasses op het gebied van video en social media, vindt Martine het mooi om mensen te mogen inspireren en haar kennis over het vak te delen. Iedereen kan filmen met zijn smartphone, maar het zakelijk inzetten ervan is vaak nog een brug te ver. Martine leert het je met veel enthousiasme. Martine Grol behoort tot de TOP 5 van de NIMA-sprekers van 2017!

    Ondernemer, TV professional, trainer, marketeer en videoproducent

  • Tijs Rotmans

    Tijs Rotmans

    Managing Partner bij The Pricing Company

    Tijs Rotmans, Managing Partner bij The Pricing Company. De doelstelling van The Pricing Company is om bedrijven te helpen bij het verbeteren van hun resultaten door beter Pricing Management. Voor zijn huidige positie was Tijs als Manager Strategic Pricing verantwoordelijk voor onder meer het prijsbeleid van vaste en mobiele diensten binnen de consumentenmarkt van KPN. Tijs is docent bij TiasNimbas Business School. Tijs is tijdens ‘The best of NIMA 2015’ beoordeeld met een 9! “Zeer deskundige en duidelijke spreker, zeer scherp.” Bas Schipper – deelnemer tijdens ‘The best of NIMA 2015;

    Managing Partner bij The Pricing Company

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X