The Best of NIMA - De beste sprekers van 2019 samen op 1 dag

maart, 2020

13mrt09:3017:00The Best of NIMADe 5 best beoordeelde sprekers van het jaar 2019 op 1 dag!Schrijf je snel in! Investering: NIMA Member € 250 (excl. btw) Normaal tarief € 450 (excl. btw) Inclusief lunch en een aangeklede netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

Tijd

(Vrijdag) 09:30 - 17:00

Locatie

NIMA

Hogehilweg 16, Amsterdam

Investering

NIMA Member € 250 (excl. btw)
Normaal tarief € 450 (excl. btw)

Inclusief lunch en een aangeklede netwerkborrel in de NIMA-kroeg!

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Silver Membership heb je je investering er al meteen uit!

Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

The Best of NIMA wil je niet missen!

Na het succes van de voorgaande jaren programmeren wederom dit jaar: The Best of NIMA.

Vrijdag de 13e is niet langer een ongeluksdag, maar een dag vol inspiratie met de beste sprekers. Op het geluk moet je niet wachten, je moet het tegemoet gaan. Dus meld je aan voor vrijdag 13 maart 2020.

Tijdens deze editie geven de 5 best beoordeelde sprekers van het afgelopen jaar ieder een presentatie. De sprekers zijn in 2019 beoordeeld met een 8,5 óf hoger en geven een presentatie/inspiratiesessie van elk ongeveer een uur.

Programma

09:30 – 10:00 uur  |  Ontvangst met koffie en thee

10:00 – 10:15 uur  |  Opening en welkom door NIMA

10:15 – 11:15 uur  |  Jocelyn Rebbens – Persoonlijk Framen
Als marketeer ben je vast bekend met het begrip ‘framing’. Je bent het ongetwijfeld tegengekomen in strategie, plannen of campagnes voor je klanten. Denk maar aan de paarse krokodil! Maar heb je ook door dat een effectief ‘staaltje framing’ start bij jou in je persoonlijke communicatie, emoties en woordkeuze? Daar blunderen we regelmatig in en hierdoor schieten we ons doel voorbij. Goed nieuws! Door je oprecht in te leven in de ander, diens beeldvorming en diens doel, kun je je boodschap effectiever en positiever afstemmen. Hierdoor is een beter ontvangst en een win-winsituatie in zicht! Want je luisteraar/lezer herkent zich veel sneller in je verhaal en is eerder geneigd de boodschap te horen én interpreteren op de manier die jij bedoelt. Deze inspiratiesessie ‘Persoonlijk Framen’ richt zich vanuit de positieve psychologie op de basis; op jouw eigen alledaagse beeldvorming, het effect van je emoties, je woordkeuze en slimmer breinwerk. Je krijgt handvatten om zowel op je werk als thuis meer mensen mee te krijgen.

11:15 – 12:15 uur  |  Tijs Rotmans – Behavioural Pricing
Binnen prijsmanagement gaat het om de ‘first en de last mile’. De first mile betreft de prijsstrategie vanuit de onderscheidende waarde in de markt, de prijs(verschillen) in de kanalen, de prijs-positionering vanuit het merk en hoe de prijsniveaus over tijd veranderen. En dan is er nog zoiets als de willingness to pay (WtP). Echter, de WtP is in B2C, maar ook in B2B, sterk context afhankelijk en dus ook onderhevig aan ons irrationele keuzegedrag. Weg met de WtP? Nee, dat niet. Maar het irrationele begrip prijsacceptatie is net zo belangrijk als de academische WtP. Daar gaan we het over hebben. Tijs Rotmans, managing partner van The Pricing Company, laat je beide kanten van het werkveld zien.

12:15 – 13:00 uur  |  Lunchpauze

13:00 – 14:00 uur  |  Marc van Eck RM – Groeiversnellers
We willen allemaal groeien, allemaal op onze eigen manier. Maar vaak zitten zaken ons in de weg. Je denkt dat dit alleen jou overkomt, maar niets in minder waar. We lopen allemaal tegen dezelfde groeiblokkades op. Inzicht hierin en manieren om deze te slechten geven jouw groei een versnelling. Marc heeft 50 groeiversnellers paraat die hij met veel energie en concrete tips tot leven brengt, zodat jouw groei helemaal los komt.

14:00 – 15:00 uur  |  Danielle Meijer – De Principes van Cialdini
De principes mag je gewoon Google-en hoor! Maar wie kent ze uit het hoofd?
Het zijn 7 stijlen van overtuigen en beïnvloeden en ze zijn wetenschappelijk bewezen. We gaan er vlotjes doorheen, want veel leuker is hoe je de principes effectief kan toepassen? Danielle bespreekt de praktische tips met je. Wat je vooral wél en vooral níet moet doen om overtuigend(er) en daadkrachtig(er) over te komen.

15:00 – 15:15 uur  |  Korte break

15:15 – 16:15 uur  |  Antal de Waij – Relevantie, Relevantie, Relevantie
Ook digitaal vechten bedrijven om de aandacht van klanten. Er is meer content beschikbaar dan ooit tevoren. Via social mediakanalen neemt de aandacht van het grote publiek af en de algoritmes van de grote techreuzen wijzigen continue. Hoe houd je je als bedrijf hierin staande om jouw boodschap te laten doordringen? Antal de Waij, auteur van bestseller ‘Content! Zuurstof voor je klanten’, biedt je deze sessie voldoende zuurstof om relevant te blijven voor je doelgroep.

16:15 – 16:30 uur  |  Afsluiting en netwerkborrel in de NIMA-kroeg

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Antal de Waij

    Antal de Waij

    Directeur Engagement Media

    Na ruim 12 jaar bij multinationale internetondernemingen gewerkt te hebben, is Antal in 2009 Engagement Media gestart. Een bureau voor contentmarketing, sociale business en community management. Hij helpt organisaties met de implementatie van social business, social media & contentmarketing. Zijn publicaties gaan over de impact van sociale technologie op organisaties, engagement marketing, social business, de deeleconomie, communitymanagement en contentmarketing.

    Directeur Engagement Media

  • Danielle Meijer

    Danielle Meijer

    Eigenaar trainingsbureau Kortkrachtig

    Wat krijg je als je 17 jaar ervaring in communicatietrainingen mixt met een praktische instelling en een no-nonsens aanpak? Niks. Echt waar? Niks? Nee. In deze mix is zeker nog nodig: humor, een gezonde dosis (zelf) kritiek en de leerwensen en input van gemotiveerde deelnemers. En dan heb je wat! Een leuk maar vooral leerzame training waar gesprekstechnieken centraal staan. Uiteindelijk gaat het om de handige tips en trucs die jouw communicatie slimmer, duidelijker en vooral ook doelgerichter maken. Danielle haar manier van trainen geeft je gegarandeerd een andere kijk op je eigen communicatieve vaardigheden. Haar motto is: vooral doen, ervaren en uitproberen! Alles wat werkt, adopteren voor je communicatierepertoire. Wat niet werkt, anders toepassen (en, vooruit, links laten liggen is ook een optie). Danielle is tijdens de Vaardigheidstraining Overtuigingskracht op 9 april 2019 beoordeeld met een 8. 'De inhoud was duidelijk gestructureerd, het was duidelijk waar we de dag op in zouden gaan. De spreker was goed. Gaf iedereen de aandacht.' – Stefanie Wienhoven – Grodan

    Eigenaar trainingsbureau Kortkrachtig

  • Jocelyn Rebbens

    Jocelyn Rebbens

    Psycholoog, trainer, coach - ReBBels

    Jocelyn Rebbens is afgestudeerd als economisch psycholoog aan de UvT. Zij heeft als consultant/trainer/keynote 23 jaar ervaring in de marketingcommunicatie, management development-programma’s en incompany business schools, bij zowel nationale als internationale organisaties. Jocelyn's passie is carrièrevuurtjes aanwakkeren. Omdat je met persoonlijke drive en enthousiasme sterkere verbinding tussen persoonlijkheden en merken creëert. Zij legt de link naar zowel de organisatie waarin een professional werkzaam is als naar de persoon in kwestie en zijn persoonlijke talent. Ze heeft zich als trainer ook tal van licenties verworven en vaardigheden & methodes eigen gemaakt, zoals LIFO® en RET. Jocelyn Rebbens heeft meerdere keren ‘The Best of NIMA Award' ontvangen. De beste spreekster van NIMA scoorde in 2015 een 9.3 en in 2016 een 9.5. Ook in 2018 en 2019 was zij weer bij de top 5 van de Best of NIMA. Chapeau!

    Psycholoog, trainer, coach - ReBBels

  • Marc van Eck RM

    Marc van Eck RM

    Oprichter en managing director - New Growth Strategies

    Marc van Eck, afgestudeerd bedrijfseconoom (Groningen) en Register Marketeer, is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en 1 van Europa’s topsprekers op het gebied van merkpositionering, internal branding en business strategie. Hij werkte 8 jaar als marketeer bij Procter & Gamble en als strategieconsultant bij Bain & Company.

    Oprichter en managing director - New Growth Strategies

  • Tijs Rotmans

    Tijs Rotmans

    Managing Partner bij The Pricing Company

    Tijs heeft een master natuurkunde afgerond aan de Universiteit van Leiden. Voordat Tijs in 2008 toetrad tot The Pricing Company was hij werkzaam bij KPN. Hij vervulde daar rollen in de werkvelden operations, (strategische) marketing, business intelligence en pricing. In zijn laatste rol was hij verantwoordelijk voor de pricing in de consumentenmarkt (vaste en mobiele diensten, 4 miljard euro omzet). Naast zijn advieswerk is hij adjunct professor aan de TIAS School for Business and Society. In 2014 en 2019 heeft hij daarvoor de Best Teacher Award ontvangen. Verder inspireert hij marketeers via de Masterclasses Pricing voor NIMA. In 2015, 2016, 2017, 2018 en 2019 behoorde hij met zijn masterclasses tot de 'The Best of NIMA'. Uiteraard is Tijs lid van de Professional Pricing Society in Amerika waar hij zijn peers ontmoet. Als pricing expert leidt hij regelmatig ronde tafels en treedt hij op als gastspreker. Zijn MBTI-profiel is INTJ en de volgende kenmerken passen dan ook goed bij de rollen die hij vervult: strategisch, conceptueel, innovatief en onafhankelijk. Zijn 3 dochters hebben regelmatig profijt van zijn passie voor het vak. Zo hebben ze na de vrijmarkt op Koningsdag steevast de hoogste opbrengst.

    Managing Partner bij The Pricing Company

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X