december, 2020
01dec15:3017:00TMC Management JourneyExclusief voor NIMA TMC marketingmanagersSchrijf je snel in!
Tijd
(Dinsdag) 15:30 - 17:00
Locatie
Microsoft Teams
Online
WORD MEMBER EN BESPAAR
Benieuwd wat het Top Marketing Club lidmaatschap voor jouw organisatie kan betekenen? Op onze memberships pagina vind je alle voordelen op een rijtje.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Op 1 december a.s. vindt een nieuwe NIMA Top Marketing Club Management Journey plaats. Opnieuw online en opnieuw vanuit een studio, maar maximaal interactief en met een marketingmanagementonderwerp
Event beschrijving
Op 1 december a.s. vindt een nieuwe NIMA Top Marketing Club Management Journey plaats. Opnieuw online en opnieuw vanuit een studio, maar maximaal interactief en met een marketingmanagementonderwerp dat nú de gemoederen bezig houdt.
Binnen het marketing-vakgebied gaan steeds meer stemmen op om de wat sleets geraakte term ‘Digital Marketing’ te schrappen. Bestaat er immers marketing zonder dat daarbij gebruik wordt gemaakt van nieuwe digitale technologie en bestaat er een verschil tussen – uiteindelijk – marketing en marketing?
Veel marketeers krijgen door hun centrale positie in de organisatie, en hun vermogen snel te reageren op nieuwe ontwikkelingen, te maken met een vorm van projectmanagement bij digitaliseringsprocessen. Hoe strategisch of operationeel dat ook moge zijn; dat vergt nogal wat van je kennis en vaardigheden als verandermanager. Verreweg de meeste bedrijven in de Top Marketing Club zijn op een of andere manier digitaal (in marketing, maar ook in het hele bedrijfsproces) of zijn ver in de adaptatie van nieuwe technologie, maar de uitdaging ligt vaak in de aansturing. Hoe organiseer je het en als je het hebt georganiseerd, hoe doe je dat beter?
Jeroen Verkroost raakte als échte nerd met diepgaande kennis van automatiseringsprojecten en digitale innovatie betrokken bij de digitale transitie van een indrukwekkend aantal corporates. In vrijwel alle gevallen werkte hij nauw samen met marketingdirecties of nam zelf de positie in van marketing-verantwoordelijke met een digitale missie. Soms met veel succes, soms bleek het pad bezaaid met obstakels die veel marketingmanagers bekend in de oren zullen klinken: onwillige afdelingen, directies die de aanstelling van één Digitale Ninja als afdoende beschouwden, integratieproblemen, commitment, schaalbaarheid, onwetendheid, te hoge of te lage verwachting.
Jeroen bereidt een presentatie voor waarin hij zijn learnings deelt. Graag nodigen we jullie uit voor deelname aan deze interactieve meeting van de Top Marketing Club Management Journey waarbij je vooraf uiteraard in de gelegenheid wordt gesteld discussietopics aan te leveren en in de loop van het gesprek en tijdens de presentatie uiteraard vragen kunt stellen en deel kunt nemen.
Ben jij erbij?
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Jeroen Verkroost
Jeroen Verkroost
Managing Consultant
Jeroen Verkroost raakte met diepgaande kennis van automatiseringsprojecten en digitale innovatie betrokken bij de digitale transitie van een indrukwekkend aantal corporates. In vrijwel alle gevallen werkte hij nauw samen met marketingdirecties of nam zelf de positie in van marketing-verantwoordelijke met een digitale missie.
Managing Consultant