TMC Management Journey - NIMA

november, 2020

05nov15:0018:00TMC Management JourneyExclusief voor NIMA TMC marketingmanagersSchrijf je snel in!

Tijd

(Donderdag) 15:00 - 18:00

Locatie

PostNL Den Haag

Prinses Beatrixlaan 23, 2595 AK, Den Haag

WORD MEMBER EN BESPAAR

Benieuwd wat het Top Marketing Club lidmaatschap voor jouw organisatie kan betekenen? Op onze memberships pagina vind je alle voordelen op een rijtje.

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Exclusieve Management Journey voor maximaal 15 deelnemers van de NIMA Top Marketing Club!

We leven in een digitaal tijdperk waarin alles meetbaar lijkt. Maar alles kunnen meten, is verre van alles weten. Marketinginspanningen zijn prima te meten en te analyseren, mits je met een aantal essentiële zaken rekening houdt. Helaas gaat dit in de marketingpraktijk vaak niet goed. De complexiteit en de hoeveelheid ingezette middelen leidt vaak tot onnodig complexe analyses die onbegrijpelijk zijn. Of erger nog, niet gefundeerd en mogelijk onjuist. Het goede nieuws is dat veel van deze essentiële voorwaarden voor het goed meten en analyseren ons vanuit de wetenschap worden aangereikt.

In deze sessie bespreken Ronald Jansen en Lucas Hulsebos van DVJ Insights, naar aanleiding van dit artikel, wat marketeers succesvol maakt, welke wetenschap zij gebruiken en hoe marketing beter meetbaar wordt. Ditmaal niet online, maar fysiek! Als gewaardeerd TMC lid ontvangt Koninklijke PostNL ons graag in Den Haag voor de NIMA TMC Management Journey.

Ben jij erbij? Schrijf je nu in!

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Lucas Hulsebos

    Lucas Hulsebos

    Owner & CEO - DVJ Insights

    Lucas Hulsebos is mede-eigenaar en CEO van DVJ Insights en is al meer dan 20 jaar werkzaam in onderzoek. Lucas is gestart bij GfK, heeft een eye-tracking bureau in Nederland en Duitsland op de markt gebracht en was wereldwijd verantwoordelijk voor al het merk en communicatieonderzoek bij MetrixLab. Lucas is bestuurslid van SIRE, staflid van de brand boardroom, betrokken bij de RvA van Universiteit Groningen en SWOCC en is in 2015 als enige onderzoeker in Nederland voor de tweede keer gekozen door de MOA als onderzoeker van het jaar. Daarnaast publiceert Lucas regelmatig in verschillende media en heeft bijdrages geleverd aan verschillende boeken over marketing en onderzoek.

    Owner & CEO - DVJ Insights

  • Ronald Jansen

    Ronald Jansen

    Consulting Partner - DVJ Insights

    Ronald Jansen is Consulting Partner bij DVJ Insights en is sinds 1996 actief in de onderzoeksbranche. Zijn expertise ligt bij de (onderzoeks)toepassingen met betrekking tot merken en media, zowel off als online. Ronald is actief geweest als bestuurslid bij MWG (vereniging voor commerciële communicatie en media) en meer recent bij het NIMA als bestuurslid bij de expert groep Online Marketing. Hij is co-auteur van het basisboek Online Marketing. Naast onderzoek is Ronald actief met muziek, sporten en is hij voorzitter van de stichting Beat Batten om een einde te maken aan de stofwisselingziekte Batten bij kids.

    Consulting Partner - DVJ Insights

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X