juni, 2018

14jun15:0019:00TMC Management Journey: Hoe om te gaan met de post-millennials binnen jouw organistatie?Exclusieve sessie voor managers uit de NIMA Top Marketing ClubSchrijf je snel in! Investering: Kosteloos voor members van de NIMA Top Marketing Club

Tijd

(Donderdag) 15:00 - 19:00

Locatie

Hoofdkantoor Schaal +

Investering

Kosteloos voor members van de NIMA Top Marketing Club

WORD MEMBER EN BESPAAR

Schrijf mij in

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Hoeveel digital savy T-shaped screenagers hebben jullie rondlopen? Laten we het eens over je jonge collega’s hebben! Want die nieuwe generatie marketeers – de post-millennial – denkt over veel alledaagse zaken vaak nét anders dan de generaties die hen voorgingen. Wát hen beweegt, waarom ze wel of niet voor bepaalde organisaties willen werken, wat hun randvoorwaarden zijn, waarom ze ergens blijven (of niet) en wat wij hen als marketingdeskundigen kunnen leren: Dát wordt het thema van onze Top Marketing Club Management Journey op 14 juni aanstaande.

Op deze bijzondere bijeenkomst word je in de gelegenheid gesteld om zelf met de jonge garde over dit onderwerp in gesprek te gaan. Talenten Laura Doggen en Ingeborg Donker delen hun ervaring bij Jumbo, NUON en Louwman&Parqui. Maar ook de aanwezige organisaties, o.a. NUON, mogen worden uitgevraagd over de ervaring die zij hebben opgedaan bij het werven van, werken met en binnenhouden van marketingtalent. Maar vanzelfsprekend zijn we ook benieuwd naar jouw ideeën en ervaring, want anders of niet, veel organisaties vinden het prettig om jong bloed in de marketinggelederen te hebben en dat zal bij jouw organisatie niet anders zijn. Deze Young Journey organiseren we samen met Schaal+ in Utrecht, Pythagoraslaan 101, 8e etage.

Doel van deze sessie is om te benadrukken dat er een gat ontstaat tussen de huidige generatie managers en de jonge talenten die binnenkort massaal de arbeidsmarkt gaan bestormen. Digitalisering dwingt organisaties om sneller te innoveren en te veranderen en als manager krijg je daar dagelijks mee te maken. Hoe richt je je team in, waar haal je de juiste skills en hoe mix je jonge talenten door je bestaande team? Hoe coach en begeleid je ze? Ook aspecten als cultuur, managementstijl en arbeidsvoorwaarden komen hierbij aan bod.

Schaal+ is partner van NIMA en biedt organisaties de kans op instroom van digitaal talent. Het werft, selecteert en leidt jonge digitale marketeers op en koppelt hen voor een bepaalde tijd aan het bedrijfsleven. Het doel daarbij is om de kloof tussen jong digitaal talent en de arbeidsmarkt van vandaag te dichten en organisaties in staat te stellen om gebruik te kunnen maken van hun unieke kwaliteiten en talenten. Schaal+ wil jonge professionals in staat stellen hun talent te benutten.

Programma

15:00 uur | Inloop & ontvangst
15:30 uur | Opening door NIMA & Schaal +
16:00 uur | Theoretisch kader door Schaal +: Het T-Shaped profiel en Digitale Talentenprogramma

Hoe werft en selecteert Schaal+ haar Talenten? Hoe worden ze verder ontwikkeld en begeleid?

17:00 uur | In de praktijk: Talenten Laura Doggen en Ingeborg Donker aan het woord

Waar lopen organisaties en talenten tegenaan als Millennials beginnen met werken? Verwachtingen en realiteit gezien vanuit oogpunt van talenten en vanuit de organisatie.

17:30 uur | Borrel & bites
19.00 uur | Afsluiting

 

De NIMA Management Journey is een speciaal onderdeel van het TMC programma, exclusief voor Marketing Managers van de NIMA Top Marketing Club.
Interesse om bij deze club aan te sluiten? Neem dan contact op met Renata van der Teems via 020 – 503 93 58.

AANTAL PE PUNTEN

4 PE

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Ingeborg Donker

    Ingeborg Donker

    Talent bij Schaal+

    Talent bij Schaal+

    Talent bij Schaal+

  • Laura Doggen

    Laura Doggen

    Talent Schaal+

    Talent Schaal+

    Talent Schaal+

  • Rik de Boer

    Rik de Boer

    oprichter/eigenaar Schaal x en Schaal +

    oprichter/eigenaar Schaal x en Schaal +

WordPress Themes
X
X
X