januari, 2019

31jan16:3021:00TMC Marketing Executive Diner Exclusief toegankelijk voor Top Marketing Club-membersSchrijf je snel in! Investering: Exclusief voor voor TMC Members

Tijd

(Donderdag) 16:30 - 21:00

Locatie

AFAS Software

Philipsstraat 9, 3833 LC Leusden

Investering

Exclusief voor voor TMC Members

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Creëer financieel zelfvertrouwen: Het belang van Finance voor CMO’s

Op donderdag 31 januari organiseren we weer het halfjaarlijkse Marketing Executive Diner van de Top Marketing Club. Dit keer zijn we te gast bij Top Marketing Club Member AFAS Software in Leusden. Zoals je van ons gewend bent proberen we ieder kalenderjaar één keer een bijzondere en aansprekende marketeer voor de groep te zetten en één keer een professor van opmerkelijke statuur. Voor dit diner hebben we opnieuw een bijzondere spreker gezocht én gevonden die ons spot-on bijpraat over finance-insights voor de marketing C-suite.

‘Fluffy and weak – that’s what CFOs think of marketers’, zo stelden onderzoekers die een paar jaar geleden in opdracht van Marketingweek en Econsultancy 171 senior UK finance executives ondervroegen. Duidelijke taal. Schokkende uitkomst. Filip Roodhooft is professor Finance & Accounting bij Vlerick Business School. Hij heeft jarenlange ervaring in finance for non-financials-thema’s. Hij toont hoe de financiële functie binnen een organisatie een echte businesspartner kan zijn door accountinginformatie te gebruiken voor het nemen van belangrijke beslissingen en het implementeren van strategie.

Als internationaal expert op Finance & Accounting met board-ervaring binnen beursgenoteerde bedrijven is Filip dé counterpart voor finance managers, maar daarmee voor álle bestuurders. Juist op deze middag richt Filip Roodhooft zich op zijn bekende interactieve en praktijkgerichte wijze tot de bestuurders die de marketingfunctie in hun organisatie vertegenwoordigen.
Hoe marketingstrategieën dienen bij te dragen tot de creatie van aandeelhouderswaarde, daar zal Filip tijdens deze bijeenkomst graag dieper op in gaan. En op de mogelijke interactie en samenwerking tussen de finance-mensen en marketeers. Zeker anno 2018, waar automatisering en digitalisering een enorme vlucht nemen, dus mogelijkheden versnellen om finance en marketing meer te aligneren en te laten bijdragen tot succesvolle waardecreatie.

Deze middag en workshop mag worden opgevat als een uitstekende basis om de dag erna meteen mee aan de slag te gaan. Sterker: deelnemers aan dit CMO Diner die er prijs op stellen hun financieel verantwoordelijke collega méé te nemen, worden aangemoedigd: breng ‘m mee, die CFO!

Zoals gebruikelijk bij de CMO-sessies van de Top Marketing Club is voor en na de presentatie ruim gelegenheid om te netwerken, kennis en wetenswaardigheden uit te wisselen in een sfeervolle en ontspannen setting, gevolgd door een diner.

Programma
16.30 uur – Inloop & ontvangst
17.15 uur – Opening programma
17.45 uur – Filip Roodhooft, professor Finance & Accounting Vlerick Business School
19.00 uur – Aanvang diner
21.00 uur – Einde

Het Marketing Executive Diner is exclusief toegankelijk voor CMO’s van de NIMA Top Marketing Club. Interesse om bij deze club aan te sluiten? Neem dan contact met ons op via 020 – 503 93 58.

Wil je een indruk van het vorige Marketing Executive Diner? Bekijk dan onderstaand filmpje.

Organisator

NIMA

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X