april, 2019

18apr13:3018:00Dit event is helaas uitverkochtTop Marketing Tour: Diergaarde Blijdorp Investering: Young Professional Member € 0 Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:30 - 18:00

Locatie

Diergaarde Blijdorp

Blijdorplaan 8, 3041 JG Rotterdam

Investering

Young Professional Member € 0
Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Young Professional en ga gratis naar dit event!

Event beschrijving

Altijd al een kijkje in de marketingkeuken willen hebben bij een van de oudste Nederlandse dierentuinen? Dan is onze Top Marketing Tour bij Diergaarde Blijdorp zeker iets voor jou.

Blijdorp is één van Nederlands oudste dierentuinen, waar bijna iedere Nederlander jong of oud wel eens is geweest. Hoe blijft je het hele jaar relevant, creëer je loyaliteit en hou je volgers betrokken buiten het park bezoek om.

Blijdorp staat tevens voor duurzaamheid en educatie, ervaar hoe partnerships met WNF en Greenpeace worden geactiveerd digitaal en in het park. Afgelopen augustus werden drie zeldzame Aziatische leeuwen geboren. Krijg inzicht in de succesvolle campagne om de geboorte van de welpjes en welke rol social heeft gespeeld om dit succes te creëren.

Ben jij ook benieuwd hoe de Blijdorp campagnes tot stand komen, en wat de visie van het bedrijf is op het marketing communicatie vak? Schrijf je dan snel in voor deze TMT.

Alvast een impressie krijgen van een Top Marketing Tour? Bekijk dan ons korte filmpje dat gemaakt is bij Tony Chocolonely.

PROGRAMMA:

13.30 uur | Inloop met koffie en thee

14.00 uur | In gesprek met: Astrid Kortekaas – Hoofd Marketing, Communicatie en Educatie

15.00 uur | Korte break

15.15 uur | Toelichting case Blijdorp

15.30 uur | Brainstorm/ uitwerken case in groepen

17.00 uur | Presentatie van de cases aan de jury

17.30 uur | Netwerkborrel

VOOR WIE?

Tijdens de NIMA Top Marketing Tour kunnen young professionals (25-35 jaar) in marketing of communicatie een kijkje nemen in de keuken van vooraanstaande marketingbedrijven. Je krijgt de kans om kennis te maken met HEMA en te leren van een ervaren professional. Andere succesvolle TMT’s vonden onder meer plaats bij de Bijenkorf, Tony Chocolonely, ING, bol.com, ABN AMRO, Peijnenburg, Nuon, FD Mediagroep, VodafoneZiggo en T-Mobile.

Deelname aan TMT’s is gratis voor NIMA Young Prof members en Career Booster deelnemers.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Astrid Kortekaas

    Astrid Kortekaas

    Hoofd Marketing, Communicatie en Educatie

    Hoofd Marketing, Communicatie en Educatie

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X