december, 2018

13dec13:4518:00Top Marketing Tour: Gamend jongeren activeren!Schrijf je snel in! Investering: Young Professional Member € 0 Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:45 - 18:00

Locatie

2Basics Marketing & Sports

Hendrik Figeeweg 1C 2031BJ Haarlem

Investering

Young Professional Member € 0
Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word Young Professional member en ga gratis naar dit event!

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Een nieuw domein met 400 miljoen fans. Influencers en teams met miljoenen volgers. Wat te denken van kolkende stadions met tienduizenden toeschouwers. We hebben het natuurlijk over de wereld van competitive gaming: esports!

Deze wereld is ook voor marketeers niet meer te ontkennen. We lezen er de laatste tijd veel over. Maar hoe activeer je esports fans voor je merk? Tijdens een vernieuwde Top Marketing Tour nemen vier leading marketingprofessionals in esports je mee langs de meest inspirerende en impactvolle cases van merken.

Programma

13:45 – 14:15       Inloop
14:15 – 14:30       Welkom door NIMA + uitleg programma & thema
14:30 – 15:15       Ruben Houkes: hoe jongeren zich massaal aanmelden bij Sanquin als bloeddonor via de game League of Legends.
15:15 – 15:30       Pauze
15:30 – 16:15       Koen Weijland over zijn carrière, zijn TEAMSTRIJDERS en de activaties rondom zijn OnePlus partnership.
16:15 – 17:00       Anna Rozwandowicz met de best practices van storytelling in esports
17:00 – 18:00:      Borrel

Voor wie

Tijdens de NIMA Top Marketing Tour kunnen young professionals (25-35 jaar) in marketing of communicatie een kijkje nemen in de keuken van vooraanstaande marketingbedrijven. JE krijgt de kans om kennis te maken met, en te leren van ervaren professionals. Andere succesvolle TMT’s vonden onder meer plaats bij de Bijenkorf, VICE Benelux, Tony Chocolonely, ING, bol.com, ABN AMRO, Peijnenburg, Nuon, FD Mediagroep, het WNF en T-Mobile.

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Anna Rozwandowicz

    Anna Rozwandowicz

    Co-founder The Story Mob

    Anna Rozwandowicz is co-founder van The Story Mob,’s-werelds eerste communicatie bureau dat volledig is gefocust op esports. The Story Mob helpt teams, bedrijven, influencers en investeerders op het gebied van storytelling. Volgens Anna de meest krachtige tool in esports. Zij neemt jullie mee in verschillende cases die zij voor haar klanten heeft gedaan. Anna Rozwandowicz leidde hiervoor een wereldwijd team als VP of Communications bij ESL Global, ’s werelds grootste esports organisator.

    Co-founder The Story Mob

  • Koen Weijland

    Koen Weijland

    Professioneel Esporter

    Als bekendste FIFA-speler van Nederland tekende Koen als eerste e-Sporter ooit een contract bij AFC Ajax. Hij werd vijf keer Nederlands Kampioen, en bracht een boek over zijn leven als een professioneel e-Sporter. Dit jaar begon hij zijn eigen online kanaal TEAMSTRIJDERS, waar smartphone fabrikant OnePlus zich aan verbond. Koen vertelt over zijn carrière, zijn kijk op de ontwikkelingen in het esports domein, en op welke manieren hij OnePlus in het leven van zijn community brengt.

    Professioneel Esporter

  • Ruben Houkes

    Ruben Houkes

    Founder & CEO 2Basics Marketing & Sports

    Sanquin werd in augustus wereldnieuws door hun partnership met game-ontwikkelaar Riot Games. Onder de titel #myfirstblood startte Sanquin een wervingscampagne om gamers te inspireren zich aan te melden als bloeddonor. Na de eerste weken campagne staat de teller al op 2000 nieuwe donoren. 2Basics Marketing & Sports ontwikkelde en begeleidde de campagne. Als eigenaar van het eerste marketingbureau dat de potentie van esports benutte in krachtige marketing, heeft Ruben Houkes een bak aan esports marketing ervaring. Hij geeft ons een uniek kijkje in de keuken van de campagne, en de visie van 2Basics over de aanpak van merken in het esports domein.

    Founder & CEO 2Basics Marketing & Sports

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X