NIMA Young Professionals Top Marketing Tour: de Hartstichting

juni, 2020

11jun13:3018:00Top Marketing Tour: HartstichtingExclusief NIMA Young Professionals event! Schrijf je snel in! Investering: Young Professional & Career Booster Member € 0 Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:30 - 18:00

Locatie

Nederlandse Hartstichting

Pr. Catharina-Amaliastraat 10 Den Haag

Investering

Young Professional & Career Booster Member € 0
Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event!

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je snel in!

Event beschrijving

Werk je zelf bij een commerciële organisatie, maar wil je graag een steentje bijdrage aan een maatschappelijke doel? Dan is dit je kans!

Kom donderdag 11 juni naar de Top Marketing Tour bij de Hartstichting.

De Hartstichting heeft zich de afgelopen jaren op een bijzondere manier getransformeerd tot een merk met relevantie voor iedereen in Nederland, of je nu jong, oud, gezond bent of niet. Marketing directeur David Verschoor vertelt ons alles over de transitie en de uitdagingen die daarbij komen kijken. Daarna nemen we de tijd voor een brainstorm waarin jij al jouw skills kan inzetten om dit goede doel te helpen. Karmapunten gegarandeerd, dus schrijf je snel in!

 PROGRAMMA:

13.30 uur | Inloop met koffie en thee

14.00 uur | In gesprek met: David Verschoor | Director Marketing, Partnerships & Communications (CMO)/ Member Management Team

15.00 uur | Korte break

15.15 uur | Toelichting case

15.30 uur | Brainstorm/ uitwerken case in groepen

17.00 uur | Presentatie van de cases aan de jury

17.30 uur | Netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • David Verschoor

    David Verschoor

    Director Marketing, Partnerships & Communications (CMO)/ Member Management Team

    David Verschoor is sinds eind 2013 binnen de Hartstichting verantwoordelijk voor de afdeling Marketing, Partnerships & Communicatie, een afdeling van ruim 70 personen. Hij heeft daarvoor ruime ervaring opgedaan bij KPN, Marktplaats en Emesa, altijd binnen het domein marketing, communicatie, strategie en management. De afdeling Marketing, Partnerships & Communicatie ontwikkelt effectieve campagnes, licht het publiek op maat voor, werft betrokkenen en activeert Nederland, alles teneinde iedereen in Nederland in staat te stellen het maximale uit het leven, uit het hart, te halen.

    Director Marketing, Partnerships & Communications (CMO)/ Member Management Team

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X