november, 2019

21nov13:3018:00Dit event is helaas uitverkochtTop Marketing Tour: KLMExclusief NIMA Young Professionals event! Schrijf je in op de reservelijst. Investering: Young Professional & Career Booster Member € 0 Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

Tijd

(Donderdag) 13:30 - 18:00

Locatie

KLM Royal Dutch Airlines

Hangaar 14, Voltweg 1, 1117 ZL Schiphol-Oost

Investering

Young Professional & Career Booster Member € 0
Normaal tarief € 125 (excl. BTW)

WORD MEMBER EN BESPAAR

Word NIMA Young Professional of NIMA Career Booster en ga gratis naar dit event!

SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT

Schrijf je in op de reservelijst.

Event beschrijving

KLM viert dit jaar haar honderdste verjaardag, waarmee het de oudste airline ter wereld is die onder haar originele naam opereert. Tegelijkertijd staat KLM ook bekend om haar digitale voortrekkersrol, met name op social media, waar het meer dan 28 miljoen vrienden en volgers heeft op diverse kanalen.

Via deze kanalen ontvangt KLM wekelijks meer dan 180.000 vermeldingen, waarvan 35.000 vragen of opmerkingen. Deze vragen en opmerkingen worden persoonlijk beantwoord door 360 servicemedewerkers, tevens het grootste sociale mediateam ter wereld. KLM biedt de klanten 24/7 ondersteuning op WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, WeChat, en KakaoTalk in tien talen.

Daarnaast was KLM de eerste luchtvaartmaatschappij ter wereld waarvan klanten vluchtdocumenten en statusupdates via WhatsApp, Messenger en Twitter konden ontvangen. Bovendien was het de eerste Westerse luchtvaartmaatschappij op het Chinese WeChat. Tijdens de Top Marketing Tour bij KLM neemt Martine van der Lee, Director Social Media bij KLM, je mee in de social media activiteiten van KLM, of het nu voor marketing-, servicing- of salesdoeleinden ingezet wordt. Ook krijg je een kijkje achter de schermen in een van de KLM hangars, waar deze TMT plaatsvindt.

Ben jij benieuwd hoe KLM social media inzet voor haar klanten en hoe dit aansluit bij de visie van het bedrijf? Schrijf je dan snel in voor deze TMT.

Alvast een impressie krijgen van een Top Marketing Tour? Bekijk dan ons korte filmpje dat gemaakt is bij Tony Chocolonely.

 

PROGRAMMA:

13.30 uur | Inloop met koffie en thee

14.00 uur | In gesprek met: Martine van der Lee | Director Social Media

15.00 uur | Korte break

15.15 uur | Toelichting case KLM

15.30 uur | Brainstorm/ uitwerken case in groepen

17.00 uur | Presentatie van de cases aan de jury

17.30 uur | Netwerkborrel

Organisator

NIMA

Sprekers voor dit event

  • Martine van der Lee

    Martine van der Lee

    Director Social Media - KLM Royal Dutch Airlines

    Director Social Media - KLM Royal Dutch Airlines

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X